نویسنده: علی کمالی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵

بازی Diablo III: Eternal Collection احتمالا روی کنسول سوییچ آمیبوی اختصاصی خواهد داشت

بر اساس شایعاتی که اخیرا منتشر شده، بازی Diablo III: Eternal Collection روی کنسول نینتندو سوییچ دارای دو نوع آمیبوی جدید به نام Treasure Goblin و Demon خواهد بود.

تنها دو روز تا انتشار بازی Diablo III: Eternal Collection برای کنسول نینتندو سوییچ باقی مانده است، اما همکاری بین شرکت‌های نینتندو و بلیزارد به همین‌جا ختم نمی‌شود. یکی از کاربران وبسایت ردیت به نام JustMaku این امکان را به دست آورد تا داده‌های این بازی را قبل از انتشار مورد بررسی قرار دهد و سپس یافته‌های خودش را در ساب ردیت دیابلو به اشتراک گذاشت. مهم‌ترین کشف این کاربر، احتمال عرضه آمیبو برای بازی Eternal Collection بود.

مجسمه‌های آمیبوی نینتندو، با اینکه حدود چهار سال از معرفی و عرضه آنها می‌گذرد، هنوز هم طرفداران خود را دارند و این در حالی است که سایر رقبا از جمله Skylanders و Disney Infinity و حتی LEGO Dimensions عرضه مجسمه‌ها و بازی‌های جدیدشان را متوقف کرده‌اند. با این حال آمیبوهای جدید که از روی شخصیت‌های معروف نینتندو ساخته شده‌اند هر سال عرضه می‌شوند و در بازی‌های مختلفی قابل استفاده هستند. حالا کشف JustMaku نشان می‌دهد که این‌ بار شاهد پشتیبانی بازی Diablo III: Eternal Collection از آمیبو هستیم و به‌زودی مجسمه‌های کوچکی را که از روی دیابلو ساخته شده‌اند خواهیم دید. دلیل این ادعا هم آن است که داده‌های استخراج شده از نسخه سوییچ بازی Eternal Collection نشان می‌دهند که این بازی با سه نوع مختلف آمیبو سازگاری دارد: آمیبوی عمومی، آمیبوی Treasure Goblin و آمیبوی Demon. ظاهرا نوع عمومی به مجسمه‌های معمولی اشاره می‌کند که بر اساس شخصیت‌های نینتندو ساخته شده‌اند، اما Treasure Goblin و Demon دو نوع جدید آمیبو و مخصوص دیابلو هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده، آمیبوهای عمومی و Treasure Goblin یک پورتال ایجاد می‌کنند که هنوز مکان آن مشخص نیست؛ چون این مکان باید به‌وسیله یک سرور تعیین شود. آمیبوی Demon هم یک هیولای قدرتمند را در نقشه بازی ظاهر می‌کند که در نبردها به بازیکن‌ کمک خواهد کرد. دو آمیبوی اول در هر ۲۲ ساعت یک بار قابل استفاده هستند، اما بازیکن‌ها می‌توانند هر ۴۵ دقیقه از Demon استفاده کنند. همچنین این آمیبوها در بخش چندنفره آنلاین و محلی قابل استفاده خواهند بود.

خبر انتشار بازی Eternal Collection ابتدا به‌وسیله وبسایت فوربز منتشر شد. پس از آن با انتشار یک ویدیو جالب که در آن رجی فیس امه (رییس نینتندوی امریکا) و مارک مورهایم (مدیرعامل کمپانی بلیزارد) حضور داشتند، این بازی به‌طور رسمی رونمایی شد. سپس بازی در رویداد‌های مختلف از جمله نینتندو دایرکت نشان داده شد و قرار است در نمایشگاه بلیزکان (BlizzCon) که هفته آینده برگزار می‌شود نیز به آن پرداخته شود. اگرچه بلیزارد هنوز اعلام نکرده که در این مراسم و در بخش Diablo: What’s Next از چه چیزی رونمایی می‌کند، اما می‌توان حدس زد که آمیبو یکی از گزینه‌های احتمالی باشد.

البته هنوز نمی‌توانیم به‌طور قطعی درباره این موضوع اظهار نظر کنیم. باید این احتمال را هم در نظر بگیریم که پشتیبانی Eternal Collection ممکن است فقط به آمیبوهای فعلی محدود شود و عرضه مجسمه‌های مربوط به دیابلو یکی از صدها شایعه‌ای باشد که هر ماه در ردیت منتشر می‌شوند و بعدا نادرست از آب درمی‌آیند. به هر حال در صورتی که نینتندو یا بلیزارد این خبر را رسما تایید کنند، بلافاصله شما را در جریان قرار خواهیم داد.

بازی Diablo III: Eternal Collection روز جمعه ۱۱ آبان (۲ نوامبر) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. البته این بازی قبلا برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده بود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده