// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۰

بازی های برتر برای تجربه در هالووین ۲۰۱۸ روی اندروید

هالووین یکی از رویدادهای جذاب است که در ماه اکتبر برگزار می‌شود و در این مقاله تصمیم گرفتیم بهترین بازی‌های اندروید مناسب  با هالووین ۲۰۱۸ را برای کاربران معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

هالووین را می‌توان یکی از رویدادهای جذاب و متنوع دانست که هر سال در ماه اکتبر برگزار می‌شود. در جریان هالووین مردم جشن‌های مختلفی را برگزار می‌کنند و ظاهر خود را شبیه به زامبی یا شخصیت‌های ترسناک مهم تاریخ و افسانه‌ها می‌کنند. رویداد هالووین در صنعت بازی‌های ویدیویی هم وارد شده است. از این رو سازنده‌ها با در دسترس قرار دادن رویداد هالووین برای بازی‌های خود، سعی می‌کنند به آن شکل و شمایل متفاوتی ببخشند. حال تصمیم گرفته‌ایم بهترین بازی های اندروید با حال و هوای هالووین ۲۰۱۸ را برای کاربران معرفی کنیم. در این میان اشاره کنم که در این لیست بازی‌های کاملا ترسناک قرار داده نشده و بیشتر سعی شده است از بازی‌های مناسب با هالووین استفاده شود. برای مثال بازی اندروید Toca Mystery House با اینکه یک بازی موبایل برای مخاطبان کم سن و سال است، اما دارای حال و هوای عجیبی است که با هالووین هم‌خوانی دارد.

زومجی به‌صورت روزانه دو بازی موبایل را معرفی می‌کند که برای دسترسی بهتر می‌توانید به بخش معرفی بازی موبایل زومجی مراجعه کنید تا بتوانید بیش از پیش با بازی‌های باکیفیت این پلتفرم آشنا شوید. همچنین سعی شده برای سهولت کار کاربران، به‌صورت هفتگی و ماهیانه بهترین بازی‌های رایگان و پولی اندروید و بهترین بازی‌های رایگان و پولی آیفون را هم با شما به‌اشتراک بگذاریم. 

Concluse Full

Concluse Full

اگر جزو علاقه‌مندان به بازی‌های قدیمی هستید، Concluse گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. بازی اندروید Concluse جدا از پازل‌ها و معماهایی که دارد، اتمسفر و فضاسازی‌ای را ارائه می‌دهد که دلهره و ترس را در بازیکن به‌وجود می‌آورد. از طرفی سیستم هدایت شخصیت و بازی کردن تا حدی شبیه به بازی‌ Silent Hill 2 است و تیم سازنده از آن بازی الهام گرفته است. نحوه پیشروی داستان و بازی بدین شکل است که در جهان Concluse بیش از ۶۰ کلید مختلف تعبیه شده است که در گوشه و کنار محیط‌های بازی مخفی شده‌اند. حال بازیکنان با پیدا کردن کلیدها، می‌توانند درب‌های مختلفی را باز کنند و وارد محیط‌های جدید بشوند. ترکیب گشت و گذار در محیط‌های بازی و پیدا کردن کلیدها با اتمسفر و صداگذاری بازی، یک اثر ترسناک و بقای قدیمی را خلق کرده است.

دانلود بازی اندروید Concluse

Reporter 2

Reporter 2

بازی Reporter 2، دنباله‌ی موفق بازی Reporter، ساخته استودیو AGaming+ است. داستان بازی پس از وقایع نسخه اول آغاز می‌شود. حال شما در بیمارستان هستید و از کابوس‌های خود رنج می‌برید؛ کابوس‌هایی که بیش از پیش حس و حال واقعی بودن دارند. بازیکنان در بازی اندروید Reporter 2 وظیفه دارند اطلاعاتی را از دختری مرموز به‌دست بیاورند که همیشه شخصیت اصلی داستان را در کابوس‌هایش دنبال می‌کند. در این بازی بازیکنان باید آیتم‌های مختلفی را در گوشه و کنار بازی پیدا کنند تا بتوانند با حل کردن معماها، روند بازی را پیش ببرند. همچنین یک دوربین برای شما در نظر گرفته شده است که در محیط‌های تاریک می توانید از آن استفاده کنید، اما باید مراقب باطری و نحوه استفاده از آن باشید. به‌عبارتی نحوه‌ی مدیریت آیتم‌‌ها در کنار شخصیت‌های منفی بازی که شما را دنبال می‌کنند، مواردی هستند که اضطراب و دلهره را در بازیکنان به‌وجود آورده است.

دانلود بازی اندروید Reporter 2

Fracter

Fracter

استودیو 4L Games برای خلق بازی موبایل Fracter از یک ایده‌ی جذاب استفاده کرده و آن هم طراحی‌های سیاه و سفید است. شاید با خود فکر کنید که بازی Fracter هیچ شباهتی به هالووین ندارد، اما نوع رویارویی شما با بعضی از هیولاها و معماهای بازی به‌خوبی حس و حال دلهره، ترس و مرموز بودن را در وجودتان بیدار خواهد کرد. در جریان بازی اندروید Fracter بازیکنان تنها یک هدف دارند و آن هم بازیابی نور و روشنایی است که جای خود را به تاریکی داده است. از این رو در تمامی سطوح بازی، نور و روشنایی در قالب پازل و موانع محیطی ظاهر می‌شوند و تاریکی، سایر قسمت‌های محیط را تشکیل داده است. طراحی مراحل و معماها، موردی است که Fracter را به یک بازی خاص تبدیل کرده است و به هیچ وجه بازیکنان را خسته نمی‌کند.

دانلود بازی اندروید Fracter

Toca Mystery House

Toca Mystery House

کمپانی Toca Boca جزو آن دسته از کمپانی‌های بازی‌سازی است که همیشه بازی‌های با کیفیتی را برای کاربران کم سن و سال اندروید عرضه می‌کند. همچنین بازی‌‌های این کمپانی با توجه به محتویاتی که در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد، قیمت مناسبی دارند. بازی اندروید Toca Mystery House، شامل یک سری مینی گیم جذاب و سرگرم‌کننده است که در خانه‌ای عجیب و غریب روایت می‌شوند. هر مینی گیم را می‌توان یک چالش متفاوت و مجزا دانست که بازیکنان باید آن‌ها را کامل کنند. برای مثال در یکی مینی گیم‌ها بازیکنان باید داروهای مختلفی را با هم ترکیب کنند تا یک داروی ناشناخته و عجیب را بسازند. اگر جزو کاربرانی هستید که علاقه‌ی خاصی به بازی‌های مرموز و عجیب و غریب دارید، بازی موبایل Toca Mystery House می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید Toca Mystery House

Distraint: Deluxe Edition

Distraint: Deluxe Edition

بازی Distraint، ساخته جسی مک‌کانن، برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ در دسترس کاربران اندرویدی قرار گرفت و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی کاربران دریافت کند. نسخه‌ی دیلاکس ادیشن بازی Distraint تمامی المان‌ها و ویژگی‌های خوب بازی اصلی را در خود جای داده و بهبودهایی را در بخش‌هایی نظیر رابط کاربری، صداگذاری و انیمیشن‌های بازی شاهد هستیم. بازی Distraint هدفش مخاطبانی است که به بازی‌های ترسناک روانشناسی علاقه‌مند هستند. با این حال اگر تا به‌حال بازی‌های مشابه و رمان محور را تجربه نکرده‌اید، بازی Distraint: Deluxe Edition می‌تواند شروع مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی اندروید Distraint: Deluxe Edition

Escape from Chernobyl

Escape from Chernobyl

تا به امروز سازنده‌های متعددی از واقعه‌ی چرنوبیل الهام گرفته‌اند تا بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور خودشان را توسعه بدهند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل باشید، کم و بیش نام مجموعه Sky Gamblers، ساخته استودیو Atypical Games، را شنیده‌اید. حال استودیو آتیپیکال گیمز با ساخت بازی اندروید Escape from Chernobyl نشان داده است که جدا از بازی‌های شبیه‌ساز نبردهای هوایی، تخصص خاصی در ساخت بازی‌های سروایول اول شخص هم دارد. Escape from Chernobyl یک بازی اول شخص سروایول است که داستان آن در یک پایگاه رادیواکتیوی روایت می‌شود و بازیکنان برای رهایی از این پایگاه و پیدا کردن علت اتفاقات رخ داده، باید پا به جهانی بگذارند که پر از موجودات رادیو اکتیوی و سایر محیط‌های آلوده است که هر لحظه جان شما را تهدید می‌کنند. در این میان اشاره کنم که برای فهم بهتر داستان بازی، باید به ترتیب بازی اندروید Radiation Island و Radiation City را تجربه کنید. با تمام این تفاسیر جدا از تجربه‌ی دو بازی ذکر شده، داستان بازی Escape from Chernobyl می‌تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید Escape from Chernobyl

Dere Evil Exe: Meta Horror Pixel Platformer

Dere Evil Exe: Meta Horror Pixel Platformer

بازی اندروید Dere Evil Exe: Meta Horror Pixel Platformer را می‌توان یک بازی پلتفرمر پیچیده دانست که تا حدی استانداردهای این سبک را زیر پا گذاشته است؛ برای مثال در بعضی از مناطق بیخیال جمع‌آوری سکه‌ها می‌شوید یا در بعضی از مناطق دیگر، کاری به دشمنان داخل محیط نخواهید داشت. طراحی‌های پیکسلی و منحصربه‌فرد مراحل، جدا از ایجاد یک فضای ترسناک، باعث شده است بازیکنان بازی مرگ را بارها و بارها تجربه کنند و از آن خسته نشوند. به‌عبارتی استودیو AppSir از المان‌های سرگرم کننده‌ای برای بازی خود استفاده کرده است که ارزش بازی کردن را افزایش می‌دهد و با تمام ناکامی‌هایی که تجربه می‌کنید، به هیچ وجه گذر زمان را حس نخواهید کرد.

دانلود بازی اندروید Dere Evil Exe: Meta Horror Pixel Platformer

Cube Escape: Paradox

Cube Escape: Paradox

استودیو راستی لیک جزو آن دسته از استودیوهایی است که در ساخت بازی‌های عجیب و غریب با معماهای چالش‌برانگیز تبحر خاصی دارد. جدا از سری Rusty Lake که هر کدام از نسخه‌هایش بازیکنان را به‌شکل و شمایل متفاوتی شگفت‌زده می‌کند، سری Escape Cube هم ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص خودش را دارد. در این میان بازی اندروید Cube Escape: Paradox را می‌توان بهترین نسخه و مثال برای نشان دادن یک بازی عجیب دانست. معمولا بازی‌های پازل محور، معماهای چالش‌برانگیزی ندارند یا معماها درجه سختی بی‌منطقی دارند که بازیکن را از تجربه‌ی بازی خسته می‌کند، اما بازی موبایل Cube Escape: Paradox اصلا چنین مواردی را در خود جای نداده است. در ظاهر شاید معماهای این بازی سخت به‌نظر برسند، اما با گشت و گذار دقیق در محیط و به یاد داشتن دیالوگ‌های شخصیت‌های بازی، به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را حل کنید.

دانلود بازی اندروید Cube Escape: Paradox

Death Coming

Death Coming

بازی Death Coming روایت‌گر زندگی شخصی است که پس از مرگ، توسط فرشته‌ی مرگ یک ماموریت دریافت می‌کند و آن هم کشتن اهداف مشخص و سایر مردم است! در جریان هر مرحله از بازی اندروید Death Coming، اهدافی برای بازیکنان در سطح شهر و محیط‌های ختلف تعبیه شده است که پس از پیدا کردن‌شان، باید از طریق موانع محیطی، آن‌ها را بکشید؛ به‌عنوان مثال اگر جلوی آن‌ها یک چاه وجود دارد، پس از رسیدن هدف به چاه درب آن را کنار بزنید تا هدف‌تان به‌داخل چاه سقوط کند و بمیرد. تیم سازنده از موارد و المان‌های محیطی بی‌شماری در هر مرحله استفاده کرده است تا بازیکنان به‌روش‌های مختلفی اهداف خود را از بین ببرند. در این میان اشاره کنم که برخلاف اکثر بازی‌های پولی، اولین مرحله از بازی Death Coming رایگان است و بازیکنان پس از تجربه‌ی مرحله‌ی اول بازی، در صورت نیاز می‌توانند سایر مراحل را خریداری کنند.

دانلود بازی اندروید Death Coming

Friday the 13th: Killer Puzzle

Friday the 13th: Killer Puzzle

بازی ترسناک Slayaway را می‌توان یک بازی موفق از سوی استودیو Blue Wizard Digital دانست که به‌خوبی حس و حال ترس را در بازیکن به‌وجود می‌آورد. حال این استودیو با استفاده از نام تجاری Friday the 13th، بازی مخصوص به خود را روانه‌ی بازار بازی‌های موبال کرده است. بازی موبایل Friday the 13th: Killer Puzzle یک بازی معمایی است که بازیکنان را در نقش جیسون قرار می‌دهد. وی در جریان مراحل و سطح‌های بازی باید معماهای موجود در محیط را حل کند تا بتواند شخصیت‌های بازی را یکی پس از دیگری از بین ببرد.  Friday the 13th: Killer Puzzle با اینکه یک بازی رایگان است، اما چهار جعبه‌ی لوت دارد که بازیکنان با خریدشان، آیتم‌های مختلفی را کسب خواهند کرد.

دانلود بازی اندروید Slayaway

Hello Neighbor

Hello Neighbor

بازی Hello Neighbor با اینکه نتوانست روی کامپیوتر و کنسول‌های خانگی آنطور که باید و شاید مخاطبان را از خود راضی نگه دارد، اما روی موبایل عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش گذاشته است. همچنین یکی دیگر از موارد مثبت بازی موبایل Hello Neighbor، گرافیک آن است که در رده‌ی بسیار خوبی به‌عنوان یک بازی موبایل قرار دارد. در جریان بازی Hello Neighbor بازیکنان باید به‌صورت مخفیانه وارد خانه‌ی همسایه خودشان شوند. این در حالی است که همسایه شما توسط یک هوش مصنوعی بسیار باهوش کنترل می‌شود و از روش‌های مختلفی استفاده می‌کند تا شما را شکار کند. بازی Hello Neighbor در ظاهر یک بازی رایگان است، اما با پیشروی در بازی متوجه می‌شوید که برای دسترسی به نسخه‌ی کامل، باید آن را خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید Hello Neighbor

Dark Things

Dark Things

بازی Dark Things یک بازی سبک اشاره و کلیک است که چند سالی است سازنده‌ها کمتر به‌سراغ این دسته از بازی‌ها می‌روند. این در حالی است بازی‌های ماجراجویی سبک اشاره و کلیک همیشه مخاطبان خاص خودشان را روی موبایل داشته‌اند. Darker Things به‌واسطه‌ی معماها و داستان درگیر کننده‌اش سعی دارد هواداران بازی‌های موبایل را در جهانی تاریک و پر رمز و راز قرار بدهد. همچنین موسیقی و دیالوگ‌ها، یکی دیگر موارد مثبت بازی به‌حساب می‌آیند. در طول پیشروی در داستان و گشت و گذار در محیط بازی یک موسیقی آرامش‌بخش در پس زمینه‌ی بازی نواخته می‌شود. همچنین نوع دیالوگ‌ها به‌نحوی است که شخصیت‌ها در هر واکنش شما جمله‌ای را به کار می‌برند که مناسب با همان وضعیت است. به‌تمامی موارد ذکر شده طراحی‌های پیکسلی را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که Darker Things، یکی از بهترین بازی‌هایی است که در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید Dark Things

Cthulhu Chronicles

Cthulhu Chronicles

بازی Call of Cthulhu یک بازی رومیزی و نقش‌آفرینی بود که در زمان عرضه‌اش توانست هواداران زیادی را به خود جذب کند؛ بازی‌ای که خودش برگرفته از رمان ترسناک Call of Cthulhu نوشته لاوکرفت است.  حال استودیو MetaArcade با استفاده از ایده بازی نقش‌آفرینی Call of Cthulhu یک بازی ماجراجویی را خلق کرده است که به‌همان اندازه مخاطب را سرگرم می‌کند. در Call of Cthulhu بازیکنان می‌توانند یکی از محقق‌های بازی را انتخاب و وارد بازی شوند. نکته‌ی جالب Call of Cthulhu این است که تمامی محقق‌های بازی داستان مختص به خودشان را دارند. همچنین در بخش‌هایی نظیر انتخاب‌های داستانی، نقاط ضعف و نقاط قوت هم با یکدیگر متفاوت هستند.

دانلود بازی اندروید Call of Cthulhu

Grim Souls

Grim Soul: Dark Fantasy Survival

اگر علاقه‌مند به بازی‌های نقش‌آفرینی و MMO هستید، بازی اندروید Grim Soul: Dark Fantasy Survival گزینه‌ی مناسبی برای شما است. در Grim Soul: Dark Fantasy Survival ساخت و ساز مبارزات، مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند و برای اینکه بتوانید بهترین سازه‌ها و موانع را خلق کنید، باید جهان بازی را نقطه به نقطه بگردید و آیتم‌های مختلفی را بردارید. متاسفانه اصلی‌ترین مشکل بازی موبایل Grim Soul: Dark Fantasy Survival پرداخت‌های درون برنامه‌ای است. آیتم‌هایی که برای این بخش در نظر گرفته شده‌اند، تاثیر زیادی روی پیشرفت بازیکنان و گیم‌پلی بازی می‌گذارد. با این حال Grim Soul: Dark Fantasy Survival را می‌توان یک بازی مناسب برای ایام هالووین دانست.

دانلود بازی اندروید Grim Soul: Dark Fantasy Survival

Vampire

Vampire’s Fall: Origins

شاید استودیو Early Morning جزو آن دسته از استودیو‌های اسم و رسم‌دار نباشد، اما این گفته بدین معنا نیست که بازی خوبی را در کارنامه‌ی خود ثبت نکرده است. بازی موبایل Vampire’s Fall: Origins یک دنباله و پیش درآمد برای بازی نقش‌آفرینی آنلاین Vampire’s Fall به‌حساب می‌آید که توانست مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند. از طرفی بازی Vampire’s Fall: Origins در بخش طراحی‌های بازی هم پیشرفت کرده است. در اینجا شاهد سیستم مبارزات نوبتی هستیم که اصلا پیچیدگی خاصی ندارد و تمامی کاربران از طریق راهنمای بازی می‌توانند آن را یاد بگیرند. جدا از این موارد، تیم سازنده از المان‌های بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک هم در Vampire’s Fall: Origins استفاده کرده است تا بتواند قشر وسیع‌تری از کاربران پلتفرم موبایل را به‌خود جذب کند.

دانلود بازی اندروید Vampire’s Fall: Origins

Bendy in Nightmare Run

Bendy in Nightmare Run

ایده استفاده از کارتون‌های قدیمی، مورد جالبی بود که سازنده‌ی بازی Cuphead از آن روی بازی پلتفرمر خودش استفاده کرد. حال استودیو Joey Drew هم با استفاده از طراحی‌های کارتون‌های دهه ۶۰ الی ۷۰ میلادی، یک بازی سبک رانینگ بی‌پایان را خلق کرده است. در جریان بازی Bendy in Nightmare Run، بازیکنان می‌توانند یکی از شخصیت‌های بازی را انتخاب کنند و در محیطی بی‌پایان، مشغول دویدن شوند. حال در این میان هیولاهای مختلفی شما را دنبال خواهند کرد. نکته‌ی جالب بازی رانینگ Bendy in Nightmare Run این است که برخلاف سایر بازی‌های رانینگ که پشت شخصیت اصلی به دوربین است و مدام از صفحه نمایش دور می‌شوید، در اینجا به سمت صفحه نمایش حرکت خواهید کرد. همین مورد سبب شده است بازیکنان در ابتدا نتوانند با سیستم هدایت کاراکتر بازی ارتباط برقرار کنند، اما رفته رفته به آن عادت خواهید کرد و به‌سادگی می‌توانید موانع را پشت سر بگذارید.

دانلود بازی اندروید Bendy in Nightmare Run

Man or Vampire

Man or Vampire

Man of Vampure یکی دیگر از بازی‌های سرگرم‌کننده با گرافیک بالایی برای پلتفرم موبایل است که بهینه‌سازی خوبی هم دارد و پس از تجربه‌ی طولانی مدت، گوشی موبایل یا تبلت بازیکنان داغ نمی‌شود. در بازی موبایل Man or Vampire بازیکنان می‌توانند تیم چهار نفره‌ی خودشان را از شخصیت‌های مختلف بازی انتخاب کنند. یکی از مهم‌ترین موارد بازی نقش‌آفرینی Man or Vampire، چیدن تیم چهار نفره‌تان است. هر کدام از شخصیت‌های بازی قابلیت و ویژگی‌های مخصوص به خودشان را دارند و بازیکنان باید با توجه به استراتژی‌های‌شان در طول مبارزات، یک تیم ایده‌آل را تشکیل بدهند. Man or Vampire یک بازی رایگان است، اما پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد که شامل شخصیت‌ها و آیتم‌های مختلفی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با این حال بدون اینکه به‌سراغ این بخش بروید، می‌توایند شخصیت‌های کاربردی را آزاد کنید و تجربه‌ی بی‌نقصی را به‌دست بیاورید.

دانلود بازی اندروید Man or Vampire

Kung Fu Z

Kung Fu Z

اگر دل‌تان برای یک بازی ساید اسکرولینگ و Beat em Up تنگ شده است، بازی Kung Fu Z را تجربه کنید؛ آن هم زمانی که با حجوم زامبی‌ها طرف هستیم. بازیکنان در نقش یک قهرمان قرار می‌گیرند که استاد هنرهای رزمی است و به‌واسطه‌ی این شخصیت باید راز حجوم زامبی‌ها را متوجه شوید و آن را بر طرف کنید. تیم سازنده برای خلق یک تجربه‌ی بی‌نقص، از بازی‌های River City Ransom و Double Dragon هم الهام گرفته است که یکی از بهترین بازی‌های سبک Beat em Up به‌حساب می‌آیند. از دیگر ویژگی‌های بازی Kung Fu Z می‌توان به طراحی‌ پیکسلی بازی اشاره کرد که حس و حال جالبی را به‌وجود آورده است. همچنین Kung Fu Z جدا از کاراکتر ابتدایی بازی، دارای کاراکترهای دیگری است که به‌مرور زمان‌ آن‌ها را آزاد خواهید کرد.

دانلود بازی اندروید Kung Fu Z

Identity V

Identity V

معمولا بازی‌های آنلاین که ساختار شکار و بقا دارند، در ابتدای عرضه مورد توجه قرار می‌گیرند، اما پس از مدتی بازیکنان خود را خسته خواهند کرد. این در حالی است که بازی آنلاین و ترسناک Identity V به هیچ وجه کاربران خود را خسته نمی‌کند و تیم سازنده با آپدیت‌های مختلف در تلاش است که بازی خود را تازه و جذاب نگه دارد. در بازی Identity V بازیکنان در نقش شکارچی یا بازمانده‌ها قرار می‌گیرند. اگر شکارچی باشید باید سایر شخصیت‌ها را شکار کنید، اما اگر در نقش بازمانده‌ها ظاهر شوید، باید از شکار شدن فرار کنید. برای این کار بازیکنان می‌توانند در صندوق، کمد و سایر موارد قایم شوند تا زمان بازی به‌ پایان برسد و برنده شوند.

دانلود بازی اندروید Identity V

Goosbumps Horror Town

Goosebumps Horror Town

سری کتاب‌های ترسناک گوزبامپس را می‌توان کتاب‌های هیجان‌انگیز و دلهره‌آوری دانست. حال استودیو Pixowl Inc با الهام گرفتن از این کتاب‌ها، بازی Goosebumps Horror Town را خلق کرده است. Goosebumps HorrorTown یک بازی شبیه‌ساز است که بازیکنان را در نقش زامبی‌های مختلفی قرار می‌دهد و تنها یک وظیفه دارید و آن هم ترساندن شهروندان است. البته در این میان اشاره کنم که بازیکنان می‌توانند در نقش شهروندان هم ظاهر شوند و با استفاده از روش‌های مختلف و ساخت موانع، شهر خود را از حمله‌ی زامبی‌ها و هیولاها در امان نگه دارند.

دانلود بازی اندروید Goosebumps Horror Town

در انتها نظر شما کاربران زومجی چیست؟ چه بازی‌هایی را پیشنهاد می‌دهید؟


منبع Android Police
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده