// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

کمپانی In Win از منبع تغذیه‌‌ جدید CS700w رونمایی کرد

کمپانی In Win از سری جدید منبع تغذیه‌‌ی ۷۰۰ واتی و کم حجم خود با فاکتور SFX رونمایی کرد.

کمپانی In Win طی روز‌های گذشته از سری جدید منبع تغذیه‌‌ی ۷۰۰ واتی و کم حجم خود با فاکتور SFX و اندازه‌ی طول ۱۲۵ میلی‌متر ، عرض ۱۰۰ میلی‌متر و ارتفاع ۶۳ میلی‌متری رونمایی کرد. این محصول یک منبع تغذیه با ابعاد کوچک است که جهت استفاده در سیستم‌های بسیار جمع و جور طراحی شده است. پاور‌های جدید In Win به اندازه‌ای قدرتمند ساخته‌ شده‌اند که بتوانند از پس تامین انرژی مورد نیاز سخت‌افزار‌های پرچمداری همچون کارت‌های گرافیک RTX 2080 Ti و TITAN V برآیند.

این محصول جدید که CS700W نام دارد، از طراحی تک ریل ۱۲+ ولت بهره می‌برد و دارای گواهی بهره‌وری انرژی 80 Plus Gold خواهد بود. همچنین این سری جدید به فناوری‌های مهمی همچون PFC فعال، سیستم محافظت الکتریکی معمول در برابر افزایش و نوسانات ولتاژ پایین و بالا، اضافه بار و افزایش ناگهانی مصرف، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه در بخش‌های مختلف مجهز شده‌اند.

in win cs700W

محصول In Win CS700W از طراحی کابل تماما ماژولار استفاده می‌کند و به کابل‌هایی از نوعی روبان شده‌ی تخت مجهز شده است تا به راحتی قابل انعطاف باشند و کاربر بتواند کابل‌کشی سیستم خود را راحت‌تر و زیباتر انجام دهد. منبع تغذیه‌ی In Win CS700W از نوع HEDT-friendly است، یعنی برای بخش خروجی این محصول جدید یک کابل ۲۴ پین استاندارد ATX، دو کانکتور ۴+۴ پین از نوع EPS، چهار کانکتور ۲+۶ پین برای PCIe، هشت کابل تغذیه برق برای SATA، چهار کانکتور Molex و یک کانکتور Berg در نظر گرفته شده است.

برای خنک‌سازی قطعات داخلی نیز از یک فن ۹۲ میلی‌متری کم صدا از نوع fluid bearing استفاده شده است که حداکثر تولید نویز آن معادل ۱۸ دسی‌بل است. طبق اعلام کمپانی In Win، این منبع تغذیه‌ به همراه یک گارانتی ۵ عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت این منبع تغذیه منتشر نشده است.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده