// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های رویداد هالووین بازی Fortnite | بخش چهارم

چندی پیش رویداد هالووین بازی Fortnite با نام Fortnitemares در دسترس کاربران قرار گرفت که در این مطلب راهنمای بخش چهارم و آخر چالش‌های این رویداد را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. 

در گذشته استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرده بود که به‌زودی رویداد هالووین بازی فورتنایت در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد. حال رویداد Fortnitemares بازی Fortnite روزهای آخر خود را سپری می‌کند. رویداد فورتنایتمرز شامل چهار بخش مختلف است که در هر بخش، تعدادی چالش برای تمامی بازیکنان در نظر گرفته شده است. از این رو مهم نیست که بتل‌پس را خریداری کرده‌اید یا خیر و می‌توانید به‌راحتی چالش‌های فورتنایتمرز را دریافت کنید. در ادامه راهنمای چالش‌های بخش چهارم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

تغییرات رویداد هالووین بازی Fortnite

بخش داستانی رویداد هالووین بازی فورتنایت به مکعب بنفش رنگ و محیط‌های آلوده‌ی بازی مربوط می‌شود. پس از دانلود آپدیت و وارد شدن به بازی، شاهد تغییراتی در بخش تک‌نفره، دونفره و چهارنفره هستیم. در ابتدا یک میان‌پرده را مشاهده می‌کنید که در جریان آن یک سری مجسمه‌های بنفش رنگ در اطراف محیط ظاهر شده‌اند و از طریق آن‌ها، زامبی‌هایی به‌جهان فورتنایت حمله کرده‌اند. حال شما در کنار شکار کردن سایر بازیکنان و اول شدن باید هیولاهای بازی را هم از بین ببرید. کشتن هیولاها آیتم‌های ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

چالش‌های فورتنایتمرز بخش چهارم

  • Destroy Elite Cube Monsters (نابود کردن هیولاهای الیت/۱۰ عدد)
  • Damage Cube Fragments (اسیب رساندن به مکعب‌ها/میزان آسیب‌رسانی ۲۵۰۰)
  • Deal Damage to Cube Monsters in a Single Match (آسیب رساندن به هیولاها/میزان‌آسیب‌رسانی ۱۰۰۰)
  • Visit Different Corrupted Areas in a Single Match (دیدن از محیط‌های بازی/چهار عدد)
  • Destroy Cube Fragments (خراب کردن مکعب‌ها/سه عدد)
  • Complete Fortnitemares Challanges (تمام کردن چالش‌های بازی/۱۴ عدد)

در اولین چالش از آخرین بخش رویداد فورتنایتمرز، بازیکنان فورتنایت باید هیولاهای الیت را از بین ببرند. در طول چالش فورتنایتمرز اگر به‌سراغ هیولاها رفته باشید، متوجه شده‌اید که به‌صورت تصادفی یک هیولای بزرگ زرد رنگ از مکعب خارج می‌شود. در واقع این هیولاها، هیولاهای الیت بازی هستند. در دومین چالش بازیکنان باید به مکعب‌هایی که هیولا تولید می‌کنند آسیب برسانند. حال می‌توانید این چالش را با چالش خراب کردن مکعب‌ها ترکیب کنید و با خراب کردن سه مکعب هم میزان آسیب‌رسانی ذکر شده را دریافت کنید و هم اینکه چالش خراب کردن سه مکعب را کامل کنید. در سومین چالش بازیکنان باید در یک بازی به هیولاهای بازی آسیب برسانند که این رقم با یه ۱۰۰۰ برسد. بهترین راه این است که به یک منطقه‌ی دور افتاده بروید و این کار را انجام بدهید.چالش چهارم کمی بازیکنان را به‌چالش می‌کشد. در این چالش باید در یک بازی از چهار محیط آلوده‌ی دیدن کنید. آخرین چالش رویداد Fortnitemares بازی Fortnite، زمانی کامل می‌شود که تمامی چالش‌های این چهار بخش را کامل کرده باشید. به‌عبارتی باید ۱۴ چالش رویداد فورتنایتمرز را کامل کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده