// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کمپانی AOC از سه نمایشگر جدید مجهز به طراحی بدون قاب رونمایی کرد

کمپانی AOC از سه نمایشگر جدید با نام‌های  22V2H، 24V2H و 27V2H رونمایی کرد.

کمپانی AOC به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه‌ی تولید نمایشگر‌های با کیفیت و زیبا، طی روز‌های گذشته از سری جدید نمایشگرهای موسوم به V2 که دارای یک طراحی بی‌نظیر، با قطر کم و بدون قاب هستند رونمایی کرد. طبق گزارشات منتشر شده، این محصول جدید به پنل‌های نوع IPS مجهز شده‌اند.

سری جدید نمایشگر‌های V2 دارای سه مدل مختلف از جمله مدل ۲۲ اینچی با نام 22V2H، مدل ۲۴ اینچی با نام 24V2H و  مدل ۲۷ اینچی با نام 27V2H خواهند بود. تمامی مدل‌های معرفی شده از پنل IPS با وضوح تصویر FULL HD IPS و طراحی بدون قاب یا Frameless عرضه می‌شوند و به فناوری AMD FreeSync نیز مجهز خواهند بود.

این صفحه نمایش محصولات جدید برای تمامی مدل‌ها دارای وضوح تصویر 1080p به همراه نرخ بازسازی تصویر ۷۵ هرتزی خواهد بود و زاویه دید کاربران هم در آن‌ها به ۱۷۸ درجه در حالت افقی و ۱۷۸ درجه در حالت عمودی می‌رسد.

22V2H

علاوه بر زیبایی که به واسطه‌ی طراحی بدون قاب یا Frameless به این محصولات جدید اهدا شده، این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون ایجاد شکست در تصویر بتوانند چندین نمایشگر را در کنار یکدیگر قرار دهند. میزان کنتراست پویا در این ۳ محصول جدید حدود ۲۰.۰۰۰.۰۰۰:۱ و زمان پاسخ‌دهی نیز ۵ میلی ثانیه در حالت GTG در نظر گرفته شده است. برای بخش ورودی هم در این نمایشگر‌ها مواردی از جمله یک درگاه VGA و یک درگاه HDMI در نظر گرفته شده تا کابران بتوانند طیف وسیعی از محصولات متنوع را به آن‌ها متصل کنند.

22V2H AOC

علاوه بر تمام موارد گفته شده، استفاده از فناوری AMD FreeSync در این نمایشگرها‌، باعث شده تا یک تجربه‌ی بی‌نظیر را در هنگام تماشای فیلم و انجام بازی‌های رایانه برای کاربران به ارمغان آورند. لازم به ذکر است که تکنولوژی AMD FreeSync این امکان را به کاربران میدهد تا با ایجاد یک هماهنگ سازی بین کارت گرافیک AMD و صفحه نمایش خود، از جداشدگی و تاخیر فریم در بازیهاجلوگیری شود. 

در نهایت، نمایشگر‌های مدل 22V2H اکنون با قیمت ۱۰۰ دلار، مدل‌های 24V2H با قیمت ۱۳۰ دلار و مدل  27V2H در حال حاضر با قیمت ۱۷۰ دلار از طریق فروشگاه‌های آنلاین Amazon و Newegg قابل سفارش هستند.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده