// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

رویداد نینتندو دایرکت با محوریت بازی Super Smash Bros Ultimate پنجشنبه برگزار می‌شود

کمپانی نینتندو اعلام کرده است که پنجشنبه ۱۰ آبان ماه رویداد نینتندو دایرکت با محوریت بازی Super Smash Bros. Ultimate برگزار می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو اعلام کرده است که در روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه (یک نوامبر) و ساعت ۵:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، رویداد نینتندو دایرکت با محوریت بازی Super Smash Bros. Ultimate برگزار می‌شود. در این رویداد ۴۰ دقیقه‌ای ماساهیرو ساکورای، کارگردان بازی مبارزه‌ای Super Smash Bros. Ultimate حضور خواهد داشت تا اخبار جدیدی را در مورد این بازی در دسترس کاربران قرار بدهد.

به‌دنبال رویداد نینتندو دایرکت روز پنجشنبه، لایو استریم Nintendo Treehouse برگزار می‌شود که در جریان آن گیم‌پلی جدید بازی‌های Super Smash Bros. Ultimate ،Diablo III ،Pokemon: Let’s Go و Yoshi’s Crafted World به‌نمایش در می‌آید. در گذشته کمپانی نینتندو اعلام کرده بود که به مرور زمان شخصیت‌های بیشتری را برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی خواهد کرد. از این رو انتظار می‌رود در رویداد پنجشنبه، شاهد چند شخصیت جدید باشیم.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) به‌صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. یکی از نکات خوب نسخه آلتیمیت این است که در روز اول تمامی شخصیت‌های بازی در دسترس هستند و نینتندو تمامی شخصیت‌های نسخه‌های گذشته را در نسخه آلتیمیت جای داده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده