نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

دو پتل کارگردانی فیلم Monkey Man را بر عهده گرفت

دو پتل، بازیگر نامزد جایزه اسکار قرار است اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام Monkey Man را کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پتل قرار است اولین فیلم بلند سینمایی خود را کارگردانی کند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، او که پیش از این کارگردانی فیلم کوتاه Home Shopper را در سال جاری بر عهده داشته، کارگردانی فیلم Monkey Man (مانکی من) را بر عهده گرفته است. علاوه بر کارگردانی، او به‌همراه پل آنگناوالا و جان کالی، وظیفه نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است. طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم Monkey Man، در حالی که دنیای اساطیری در دوره مدرن هند یک گام به عقب برداشته، شخصیت اصلی داستان یک ماموریت انتقام را دنبال خواهد کرد.

کید (The Kid) به‌تازگی از زندان آزاد شده است و او اکنون باید تلاش کند تا در دنیایی که حرص و طمع شرکت‌ها ادامه دارد و ارزش‌های معنوی در حال از بین رفتن است، خود را نجات دهد. پتل قرار است در فیلم Monkey Man نیز به ایفای نقش بپردازد. باسیل ایوانیک که در پشت صحنه ساخت فیلم‌هایی چون فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت ۳) و فیلم Robin Hood (رابین هود) حضور داشته، به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. او در بیانیه‌ای که توسط وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر شده، گفت:

فیلم Monkey Man یک داستان پر جنب و جوش، هیجان‌انگیز و فوق‌العاده سرگرم‌کننده را دارد و ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا با دو پتل برای ساخت این فیلم همکاری کنیم. او دارای غرایز خلاقانه عالی است و او ذاتا یک کارگردان است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Monkey Man از بهار سال آینده در بمبئی کشور هند آغاز خواهد شد و تیم 87Eleven که بیشتر برای ساخت صحنه‌های اکشن مجموعه فیلم John Wick (جان ویک) شناخته می‌شود، در طراحی و اجرای صحنه‌های اکشن فیلم کمک خواهد کرد. پتل بیشتر برای بازی در فیلم Slumdog Millionaire (میلیونر زاغه‌نشین) شناخته می‌شود که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است. او همچنین در فیلم‌های دیگری از جمله فیلم The Last Airbender (آخرین بادافزار)، فیلم Chappie (چپی) و فیلم Lion (شیر) نیز به ایفای نقش پرداخته‌ است.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده