// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

آیپد پرو جدید عملکردی مشابه Xbox One S با قابلیت اجرای 60FPS دارد

در جدیدترین کنفرانس کمپانی اپل از دو دستگاه جدید آیپد پرو رونمایی شد که با داشتن مشخصات قوی گرافیکی توانایی اجرای بازی‌ها در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

در جریان برنامه زنده‌ای که کمپانی اپل (Apple) برگزار کرده است از جدیدترین iPad Pro رونمایی شد که به گفته سازندگان برای گیمر‌ها توسعه یافته است و حتی می‌تواند با کنسول‌های نسل جاری نیز رقابت کند.

در جریان این رویداد مسئولین کمپانی توکی گیمز (2K Games) نیز گیم پلی بازی NBA 2K را روی آیپد جدید اپل به نمایش گذاشتند که روی نرخ باورنکردنی ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. با توجه به ویدیویی که سازندگان به اشتراک گذاشتند شاهد گرافیک و گیم پلی روانی بودیم و گویا این دستگاه قابلیت پردازش جزئیات بالای گرافیکی را دارد.

بازی دیگری که برای آیپد جدید معرفی شد Assassin’s Creed: Rebelion است که شاهد نمایش دنیای حیرت‌انگیز با جزئیات بالا بودیم که می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیوی را به وجد آورد.

مدیر بازاریابی این محصول خاطرنشان کرد که iPad Pro توانایی اجرای بازی‌ها در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را نیز دارد و به گفته آنها کاربران با مشخصاتی مواجه می‌شوند «که هرگز پیش‌ از این روی دستگاه‌های موبایل دست‌یافتنی نبود.» گفتنی است که یکی از دلایل موفقیت کنسول نینتندو سوییچ، قابل حمل بودن این دستگاه است که آیپد پرو با توجه به مشخصات سخت‌افزاری خود می‌تواند انقلابی در بازی‌های موبایل ایجاد کند.

آیپد پرو

بازار بازی‌های موبایل با توجه به آماری که اخیرا منتشر شده است رفته رفته در حال گسترش است و حتی بسیاری از کمپانی‌ها و استودیو‌های بازی‌سازی در حال پورت کردن بازی‌های قدیمی و جدید خود روی دستگاه‌های موبایل هستند. یکی از بازی‌هایی که در فصل بهار در جریان کنفرانس E3 بتسدا به نمایش گذاشته شد بازی The Elder Scrolls Blades بود که برای دستگاه‌های موبایل ساخته شده است. با توجه به مشخصات قوی این دستگاه احتمال می‌رود که آیپد پرو جدید میزبان خوبی برای تجربه این بازی شود.

تراشه A12X Bionic و GPU هفت هسته‌ای آیپد پرو قدرتی هزار برابر نسبت به اولین نسل آیپد دارد که به گفته سازندگان می‌توان آن را به عملکرد کنسول Xbox One S تشبیه کرد که در یک دستگاه باریک‌ وفشرده‌تر ساخته شده است. در این راستا کمپانی اپل با نمایش لباس‌های بازیکنان در بازی بسکتبال 2K مخاطبان را با جزئیات بالای آن روبه‌رو کرد.

جدیدترین محصولات کمپانی اپل یعنی iPad Pro 11 و iPad Pro 12.9 به ترتیب با قیمت‌های ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار عرضه می‌شوند. هر دو محصول یاد شده در ظرفیت‌های مختلف ۶۴، ۲۵۶، ۵۱۲ گیاگابایت و ۱ ترابایت عرضه می‌شوند. محصول یاد شده هم‌اکنون از طریق فروشگاه دیجیتالی اپل پیش فروش می‌شود و در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان ماه) وارد بازار خواهد شد.

نظرات خود را در مورد دستگاه‌های جدید آیپد پرو نسخه ۱۱ و ۱۲.۹ و قابلیت باورنکردنی آنها در اجرای بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده