نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

بازی های رایگان ماه نوامبر ایکس باکس لایو گلد

کمپانی مایکروسافت دقایقی پیش بازی‌های رایگان ماه نوامبر ایکس‌باکس لایو گلد را معرفی کرد که شامل آثاری چون Battlefield 1 می‌شوند. 

در فاصله یک روز مانده تا پایان ماه اکتبر، کمپانی مایکروسافت اسامی بازی‌های رایگان ماه آینده مشترکین ایکس‌باکس لایو گلد را اعلام کرد. بر این اساس کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 طبق روال همیشه هرکدام دو بازی رایگان خواهند داشت که البته بازی‌های Xbox 360 به لطف قابلیت Backward Compatibility روی Xbox One هم اجرا خواهند شد. 

بدون شک بزرگ‌ترین بازی رایگان ماه نوامبر برای کاربران ایکس‌باکس وان بازی Battlefield 1 است؛ بازی شوتر اول شخص کمپانی دایس با محوریت جنگ جهانی اول که بدون شک یکی از بهترین نسخه‌های سری بتلفیلد به‌شمار می‌رود و اگر تا به امروز فرصت تجربه آن را نداشته‌اید، حال با داشتن اشتراک گلد می‌توانید آن را رایگان تجربه کنید. بازی رایگان دیگر ایکس‌باکس وان در این ماه هم Race the Sun است. 

اما بازی‌های رایگان ایکس‌باکس 360 هم در ماه نوامبر آثار جذابی هستند؛ به طوریکه کاربران این کنسول می‌توانند نسخه اول سری Assassin's Creed و همچنین بازی Dante's Inferno را رایگان تجربه کنند. بدون شک هر دو این بازی‌ها ارزش تجربه کردن را دارند. طبق روال هر ماه بازی‌های رایگان ایکس‌باکس لایو گلد در بازه‌های خاصی در دسترس خواهند بود که در لیست زیر می‌توانید زمان دقیق در دسترس قرار گرفتن آن‌ها را مشاهده کنید:

ایکس‌باکس وان:

  • Battlefield 1 (از تاریخ ۱۰ آبان تا ۹ آذر)
  • Race the Sun (از ۲۵ آبان تا ۲۴ دی)

ایکس‌باکس 360:

  • Assassin's Creed (از ۱۰ تا ۲۴ آبان)
  • Dante's Inferno (از ۲۵ آبان تا ۹ آذر)


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده