// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

کمپانی Palit از نسخه‌ی سفارشی کارت‌های RTX 2070 رونمایی کرد

کمپانی Palit به تازگی از نسخه‌ی سفارشی RTX 2070 خودش رونمایی کرده است.

کمپانی Palit Microsystems Ltd به عنوان یکی از سازندگان مطرح در بخش تولید کارت گرافیک سفارشی، خط تولید کارت‌های گرافیک جدید خود را بر اساس سری جدید تراشه‌های گرافیکی GeForce RTX و ریز معماری Turing از کمپانی انویدیا معرفی کرد.

لازم به ذکر است که تراشه‌های جدید NVIDIA GeForce RTX با داشتن ریز معماری جدید تورینگ (Turing) توانسته‌اند با پردازش لحظه‌ای ردیابی خطوط نور یا فناوری Ray Tracing انقلابی در عرصه‌ی پی‌سی گیمینگ ایجاد کنند. 

palit 2070

کارت گرافیک GeForce RTX 2070 براساس ریزمعماری تورینگ و تراشه‌های TU106 توسعه یافته است. این تراشه با ۲۳۰۴ هسته‌ی پردازشی CUDA و مقدار ۸ گیگابایت حافظه‌ی ویدئویی از نوع GDDR6 با فرکانس موثر ۱۴ گیگاهرتز عرضه شده است.

کارت گرافیک جدید Palit GeForce RTX 2070 نیز به گونه‌ای طراحی شده تا عملکرد ۶ برابری را نسبت به نسل گذشته در پردازش‌هایی مانند Ray tracing و هوش مصنوعی بازی‌های ویدیویی ارائه کند. کارت گرافیک Palit GeForce RTX 2070 Dual که اخیرا معرفی شده، در حال حاضر با برچسب قیمت ۴۹۹ دلار برای خرده‌فروشی‌ها روانه‌ی بازار شده است.

palit 2070

لازم به ذکر است که کمپانی Palit علاوه بر کارت‌های مذکور قصد دارد تا خط تولید مرتبط با تراشه‌های RTX خود را گسترش دهد و کارت‌های گرافیک گیمینگ سفارشی جدیدی را تحت برند GamingPro عرضه کند. این محصولات که هنوز تاریخ دقیقی از زمان رونمایی آن‌ها در دسترس نیست، با هدف ارتقاء کیفیت گیمینگ به سطوح جدید عرضه خواهند شد.


منبع guru3d.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده