نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

بتای محدود بازی Last Year: The Nightmare این آخرهفته برگزار می‌شود

استودیو Elastic Games اعلام کرد که این آخرهفته بتای محدودی برای بازی چندنفره ترسناک Last Year: The Nightmare برگزار می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Elastic Games با نزدیک شدن به هالووین از برگزاری بتای محدود بازی نامتقارن چندنفره ترسناک Last Year: The Nightmare در آخرهفته پیش‌رو خبر داده است. این بتای محدود از ساعت ۰:۳۰ دقیقه ۱۲ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۱:۳۱ دقیقه ۱۳ آبان ماه ادامه خواهد داشت. همچنین صرف‌نظر از همایش‌ها و رویدادها، این اولین باری است که می‌توان به صورت عمومی به تجربه بازی Last Year: The Nightmare پرداخت.

بازیکنان برای تجربه بازی Last Year: The Nightmare در این بتای محدود باید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه و مراحل تعیین شدن را دنبال کنند. اگر پس از انجام این کار کدی دریافت کنند، می‌توانند از آن برای دسترسی به نسخه بتا بازی در فروشگاه Discord استفاده کنند. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی Last Year: The Nightmare از بازی‌های فروشگاه دیسکورد به شمار می‌آید و به این خاطر است که باید کد دریافتی را در این فروشگاه استفاده کرد.

حتی اگر شانس تجربه بازی Last Year: The Nightmare را در این آخرهفته از دست دهید، جای هیچ‌گونه نگرانی نیست؛ چرا که استودیو Elastic Games قصد دارد تا این بازی را تا پایان سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار دهد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده