نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Monster Hunter: World با فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای رکورد جدیدی به ثبت رساند

بازی Monster Hunter: World به واسطه فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای خود، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

بر اساس گزارش مالی کپکام، درآمد خالص این کمپانی تا ۲۸.۵ درصد افزایش داشته است و درآمد عملیاتی آن‌ها از نیمه اول سال مالی ۲۰۱۸ دو برابر شده است و افزایش ۱۱۰.۱ درصدی را نشان می‌دهد.

 این رشد مستقیما به موفقیت بازی Monster Hunter: World مربوط می‌شود که در تاریخ ۶ بهمن ۱۳۹۶ (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) در دسترس بازیکنان قرار گرفت. فروش خالص کمپانی کپکام برای شش ماه منتهی به ۸ مهر ماه (۳۰ سپتامبر)، به مبلغ ۴۳.۳ میلیون ین افزایش یافت و درآمد عملیاتی آن‌ها مبلغ ۱۰.۵ میلیون ین را نشان می‌دهد که بالاترین مبلغ کسب شده در تاریخ کمپانی کپکام در سه‌ماهه دوم سال مالی بوده است.

در حال حاضر فروش بازی Monster Hunter: World از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرده است و لقب پرفروش‌ترین بازی کمپانی کپکام را یدک می‌کشد. سود حاصل از فروش بازی Monster Hunter: World پس از انتشار نسخه کامپیوتری آن در مرداد ماه بیش از پیش افزایش یافت. نسخه نینتندو سوییچ بازی Monster Hunter Generations Ultimate نیز پس از انتشار سود خوبی را عاید کمپانی کپکام کرد و مجموع سود حاصل از فروش بازی‌ها را افزایش داد. بازی‌های Street Fighter 30th Anniversary Collection و Mega Man X Legacy Collections نیز از بازی‌هایی هستند که به کسب این سود کمک شایانی کرده‌اند.

بازی Monster Hunter: World در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی به واسطه شخصی‌سازی بسیار عالی، مراحل فرعی و اصلی متعدد و هیجان انگیز، طراحی محیط‌های زیبا و خیره کننده، طراحی محیط‌های زیبا و خیره کننده و البته سیستم حریف‌یابی عالی و سرورهای با کیفیت در بررسی زومجی نمره ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Monster Hunter: World را می‌توان شروعی تازه برای سری Monster Hunter دانست که واقعا نیاز به تغییرات اساسی داشت. کپکام به‌خوبی توانست با ساخت World این تغییرات را اعمال کرده و هواداران بی‌شماری را سمت این مجموعه بکشاند. با اینکه Monster Hunter: World مشکلاتی را به دوش می‌کشد ولی نمی‌توان منکر جذابیت و سیستم گیم‌پلی غنی و اعتیادآورش شد که می‌تواند ساعت‌ها و ماه‌ها شما و دوستان‌تان را سرگرم کند.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Monster Hunter: World را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده