// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶

معرفی بازی موبایل BestLuck؛ یک ماجراجویی معمایی و عاشقانه

بازی موبایل BestLuck یک داستان عاشقانه را بدون هیچ متنی روایت می‌کند و بسیار احساسی است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل BestLuck اثری فوق‌العاده زیبا و هنری است و استودیو Jae H Yoo از سبک جذابی برای روایت آن بهره می‌برد. این بازی اندروید و آیفون بدون هیچ‌گونه متنی روایت می‌شود و این تنها تصویرها و احساسات مابین کاراکترها است که همه چیز را مشخص می‌کند. شما می‌توانید در دنیای هنری بازی قرار بگیرید و از لحظه به لحظه این روایت داستانی ماجراجویانه لذت ببرید.

در ابتدا که وارد دنیای بازی BestLuck می‌شوید، شاید کمی‌ توی ذوق‌تان بخورد که چرا این بازی هیچ‌گونه متنی برای شما نشان نمی‌دهد و دیالوگ‌ها نیز بسیار کم‌تعداد هستند. اما باید بدانید که این شیوه منحصربه‌فرد، ریسک خوبی از جانب سازندگان بوده است و کم کم به این واقعیت خواهید رسید. فضای هنری بازی این‌طور اقتضا می‌کند که هیچ‌گونه متنی در بازی نداشته باشیم و روایتی خاموش و همراه با موسیقی را ببینیم. در واقع این بازی یک اثر ماجراجویانه عجیب و غریب است که قرار است تنها با احساسات و نیت‌های شخصیت‌های بازی شاهد روایت داستانش باشیم. بازی شامل معماهای بسیاری است و باید با حل کردن آن‌ها دروازه‌های ورود به مراحل بعدی را باز کنید. این پازل‌ها بسیار چالش‌برانگیز هستند و کار آسانی نخواهید داشت. وقتی که هیچ‌گونه متنی در بازی نمی‌بینیم، به ناچار باید موسیقی جور همه چیز را بکشد و بتواند جای خالی روایت عادی را که در همه بازی‌ها شاهد هستیم پر کند. خب باید گفت که سازندگان عملکرد بی‌نظیری داشته‌اند و موسیقی بازی موفق به کسب جوایز متعددی در جشنواره‌های جهانی شده است.

BestLuck

در بازی BestLuck می‌توانید با محیط تعامل داشته باشید و به کشف حقایق زیادی در اماکن مشغول شوید. یک جنگل بی‌انتها در انتظار شما است و باید تا می‌توانید حرکت کنید و وارد بطن کلی داستان عاشقانه بازی شوید. فضاها واقعا دلهره‌آور هستند و حس و حال عجیبی به شما خواهند داد. در این فضاها پازل‌ها نقش بزرگی دارند و اتفاقا بسیار سرگرم‌کننده هستند. خلاقیت در این معماها موج می‌زند و شاهد المان‌های خلاقانه بسیاری در این بخش هستیم. روح دختر همواره در کنار شما است و سعی می‌کند که در پیدا کردن مسیر به شما کمک کند. شما می‌توانید با دریافت اشیای ناشناخته، این دخترک را از دنیای عرفانی آزاد کرده و به دنیای فیزیکی نزدیک‌تر کنید. فضای بازی بسیار اتمسفریک و احساسی است و مثل رازی می‌ماند که وظیفه کشف آن به شما واگذار شده است. برای کشف این رازها سرنخ‌های زیادی به شما داده می‌شود و می‌توانید از آن‌ها برای رسیدن به واقعیت نهایی استفاده کنید.

فضای اتمسفریک بازی، حس و حال احساسی و بسیار جذابی را به بازیکنان می‌دهد

بازی اندروید و آیفون BestLuck دارای چند پایان مختلف است و می‌توانید برحسب سلیقه خود به آن‌ها برسید. معماها شاکله کلی بازی را تشکیل می‌دهند و سازندگان خلاقیت زیادی در این زمینه به خرج داده‌اند. گرافیک بازی بسیار چشم‌نواز است و نورپردازی جذابی را در آن شاهد هستیم. رنگ‌های متنوعی نیز در بازی استفاده شده است که گاهی در صحنه‌های سینمایی بازی نیز به خوبی دیده می‌شود. کنترل بازی کمی‌ مشکل است و می‌تواند در ابتدا اذیت‌تان کند. بهتر است که در تجربه بازی از هدفون استفاده کنید و موسیقی را به روح و روان خود منتقل کنید.

BestLuck

داستان بازی بدون هیچ‌گونه متنی روایت می‌شود و احساس و نیت کاراکترها وظیفه داستان‌سرایی را بر عهده می‌گیرند

سازندگان و توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایل به این حقیقت دست یافته‌اند که خلاقیت در این پلتفرم حرف اول را می‌زند و صرفا استفاده از منابع مالی بزرگ، تضمینی برای موفقیت بازی‌شان نیست. این بازی نیز به خوبی این حقیقت را نشان می‌دهد و گیم‌پلی دشوارش باعث نمی‌شود که بازیکنان از آن زده شوند. این در واقع روایت داستانی خلاقانه و استفاده از موسیقی شگفت‌انگیز است که موفقیت را برای این اثر به ارمغان می‌آورد. بازی BestLuck به درستی در ژانر پازل دسته‌بندی شده است؛ چرا که کلید اصلی رسیدن به هدف نهایی این داستان عاشقانه، حل کردن معماهای بازی و پیداکردن سرنخ‌های این معماها از طریق تعامل با محیط بیرونی است.

بازی BestLuck در بهترین حالت خودش قرار دارد و سازندگان زحمات زیادی را برای این شیوه داستان‌گویی کشیده‌اند. فضای دلهره‌آور و امکان تعامل بازیکنان با محیط، نکات بسیار مهمی‌ هستند که کمک می‌کنند بازی به اندازه کافی تاثیر خودش را روی بازیکنان بگذارد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون BestLuck


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده