نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

تصاویر جدید فیلم Rambo V منتشر شدند

سیلوستر استالونه تصاویری جدید از آغاز مراحل تولید و ساخت فیلم Rambo V (رمبو 5) را در صفحهٔ اینستاگرام خود منتشر کرد.

سیلوستر استالونه، هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کنندهٔ قدیمی سینمای هالیوود، با انتشار دو تصویر جدید از فیلم Rambo V (رمبو ۵)، از آغاز مراحل تولید و ساخت قسمت پنجم این مجموعهٔ محبوب خبر داد.

سیلوستر استالونه در سال ۲۰۱۵ بار دیگر نقش شخصیت محبوب راکی بالبوآ را در فیلم تحسین‌شدهٔ Creed (کرید) ایفا کرد و در قسمت دوم این فیلم نیز حضور داشته است و چندی دیگر این فیلم اکران خود را روی پردهٔ سینما آغاز خواهد کرد. حال پس از فراغت از بازی در فیلم Creed 2 (کرید ۲)، این بازیگر محبوب در حال آماده شدن برای نقش‌آفرینی در قسمت پنجم از مجموعهٔ رمبو است و بار دیگر وی را در نقش این شخصیت دوست‌داشتنی دنیای فیلم‌های اکشن خواهیم دید. وی با انتشار تصاویری جدید از خودش در صفحهٔ اینستاگرام، خبر از آغاز تولید فیلم جدیدش داد.

در تصاویر جدید جان رمبو را می‌بینیم که لباس کابویی بر تن دارد و در یکی از تصاویر سوار بر اسبی است که این تیپ جان رمبو متفاوت با فیلم‌های پیشین این مجموعه است. تصاویر جدید منتشرشده در صفحهٔ اینستاگرام سیلوستر استالونه را در پایین مشاهده می‌کنید:

Ramboشرکت لاینزگیت (Lionsgate) وظیفهٔ انتشار فیلم Rambo V را بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری این فیلم در مکان‌هایی چون شهر لندن، کشور بلغارستان و همچنین جزایر قناری انجام می‌شود. طبق خلاصه داستان فیلم Rambo V، جان رمبو بیشتر زمان خود را به مزرعه‌داری سپری می‌کند، اما زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیای روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند. گویا باز هم جان رمبو از همان متدهای قدیمی‌اش استفاده خواهد کرد و باید منتظر فیلمی خونین و خشن باشیم.

اولین قسمت فیلم Rambo با نام First Blood (اولین خون) در سال ۱۹۸۲ روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد بیش از ۱۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از موفقیت این فیلم، دو دنباله دیگر به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۵ و ۱۹۸۹ اکران شدند که فیلم Rambo: First Blood Part 2 (رمبو: اولین خون قسمت دوم) موفق شد بیش از ۳۰۰ میلیون دلار و فیلم Rambo III (رمبو ۳) بیش از ۱۸۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. در سال ۲۰۰۸، فیلم Rambo اکران شد که تنها کمی بیش از ۱۱۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. هنوز تاریخ دقیقی برای اکران فیلم Rambo V اعلام نشده است و تنها می‌دانیم این فیلم در سال ۲۰۱۹ روی پردهٔ سینما خواهد رفت.

گفتنی است فیلم Creed 2 قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان ماه) روی پرده‌ٔ سینما برود. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم The Land (سرزمین)، کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده داشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامهٔ دنباله فیلم Creed نیز بر عهده چئو هوداری کوکر، سازنده سریال Luke Cage (لوک کیج) و سیلوستر استالونه بوده است. دومین تریلر رسمی فیلم Creed 2 نیز چندی پیش منتشر شد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده