نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴

زمان پخش فصل دوم سریال Star Trek: Discovery با پوستری مشخص شد

شبکه CBS با انتشار پوستری زمان حدودی انتشار فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) منتشر شده است. در این پوستر لوگوی مجموعه پیشتازان فضا (Star Trek) به شکل فلش‌های قرمز رنگ قابل مشاهده است، اما در حال حاضر مشخص نیست که این فلش‌های قرمز رنگ چه معنایی را در فصل دوم این سریال دارند. با این حال، برخی معتقد هستند که این فلش‌ها به شخصیت آقای اسپاک با بازی اتان پک، اشاره دارد. علاوه بر این، شبکه CBS اعلام کرد که فصل دوم سریال Star Trek: Discovery در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) از شبکه استریم CBS All Access منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Star Trek: Discovery Season 2 Poster

فصل دوم سریال Star Trek: Discovery دارای پنل در نمایشگاه کامیک کان نیویورک امسال نیز خواهد بود که انتظار می‌رود دومین تریلر فصل دوم سریال Star Trek در این پنل منتشر و در ادامه تاریخ رسمی انتشار فصل دوم این سریال اعلام شود. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال، شبکه CBS اولین تریلر فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را منتشر کرده بود. علاوه بر این، شبکه CBS از اضافه شدن ربکا رومین به جمع بازیگران فصل دوم سریال Star Trek: Discovery خبر داده است. او قرار است نقش شخصیت نامبر وان (Number One) را در فصل دوم این سریال بازی کند. رومین سابقه بازی در نقش ریون دارکهولم ملقب به میستیک در سه‌گانه اصلی فیلم X-Men (ایکس من) را در کارنامه خود داشته است.

الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، وظیفه ساخت فصل دوم سریال Star Trek: Discovery را بر عهده دارد. سنیکا مارتین-گرین، انسون مونت، جیمز فرین، آنتونی رپ، میشل یئو، مری وایزمن و جیسون آیزکس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Star Trek: Discovery حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده