نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

اولین تصاویر رسمی کریستین بیل در فیلم Vice منتشر شد

به‌تازگی اولین تصاویر و تیزر رسمی فیلم Vice (معاون) با بازی کریستین بیل منتشر شده است.

کریستین بیل بیشتر برای کاهش وزن بسیار زیاد در فیلم The Machinist (ماشینیست) و افزایش وزن برای بازی در فیلم American Hustle (اخاذی آمریکایی) شناخته شده است. حال این بازیگر تحسین شده و بسیار محبوب قرار است یک نقش آفرینی بسیار متفاوت دیگر را در فیلم Vice نیز تجربه کند. این فیلم که پیش از این با نام Backseat شناخته شده بود، قرار است داستان دیک چنی، معاون جرج دبلیو بوش در هر ۲ دوره ریاست جمهوری‌‌اش، را روایت کند و آدام مک‌کی، کارگردان و نویسنده فیلم The Big Short (رکورد بزرگ) وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Vice را نیز بر عهده داشته است. حال وب‌سایت VanityFair اولین تصاویر از چهل و ششمین معاون رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر بسیار متفاوت بیل در نقش دیک چنی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

Christian Bale in Vice

Christian Bale in Vice

علاوه بر بیل، ایمی آدامز در نقش لین چنی، استیو کارل در نقش دونالد رامسفلد، بیل پولمن در نقش نلسون راکفلر، سم راکول در نقش جرج دبلیو بوش، الیسون پیل در نقش مری چنی، لی‌لی ریب در نقش لیز چنی، استفانیا لاوی اوون در نقش جون/راوی، آدام بارتلی در نقش فرانک لونتز، لیسا همیلتون در نقش کاندولیزا رایس، تایلر پری در نقش کالین پاول، شیا ویگهام در نقش وین وینسنت، کرک بول در نقش هنری کیسینجر، جیلیان آرمینانت در نقش کارن هیوز، بیل کمپ در نقش جرالد فورد، جاستین کرک در نقش اسکوتر لیبی، ادی مارسن و جسی پلمونس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Vice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Vice برای اکران در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۴ دی ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. بیل پیش از این در فیلم The Big Short با مک‌کی همکاری کرده بود و این دومین همکاری این دو نفر است. همچنین تیزر کوتاهی از فیلم Vice نیز منتشر شده است که در آن شاهد تصاویر رسمی بیشتری از این فیلم هستیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده