نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

بازی ایرانی «سرگذشت»، توسط مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای استریم می‌شود

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، قرار است بازی ایرانی «سرگذشت» را استریم کند تا گیمر‌ها بهتر بتوانند با این بازی آشنا شوند. 

یکی از اهداف کلی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معرفی بهتر بازی‌های ایرانی با‌کیفیت است و در همین راستا، حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل این بنیاد، اعلام کرده که با هدف آشنا کردن افراد بیش‌تری با بازی ایرانی «سرگذشت»، قصد دارد تا شخصا نسبت به استریم این بازی در روز شنبه هفته آینده اقدام کند.

بازی «سرگذشت» ساخته جدید استودیوی راسپینا است. این اثر در جریان نمایشگاه گیمزکام، توانست جایزه بهترین بازی مستقل ساخته‌شده با موتور آنریل را دریافت کند و همین مساله، نشان از کیفیت بالای آن دارد. استریم زنده این بازی توسط مدیرعامل بنیاد، ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۴ مهر پخش خواهد شد و این، اولین نمایش عمومی بازی «سرگذشت» به‌حساب می‌آید. 

بازی «سرگذشت» که در بازار جهانی با نام «ساجرن» شناخته می‌شود، ناشری بین‌المللی دارد و قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. در کارنامه سازندگان این اثر، بازی «ارتش‌های فرازمینی» هم دیده می‌شود. 

علاقه‌مندان برای تماشای استریم زنده بازی ««سرگذشت»» می‌توانند روز شنبه ۱۴ مهر راس ساعت ۲۰ از طریق دو پایگاه تخصصی استریم در ایران یعنی سایت آپارات به آدرس https://www.aparat.com/ircg/live و سایت استریمجی به آدرس  https://streamg.tv/hasankarimig استریم را تماشا کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده