// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

کارگردان Devil May Cry 5 از دلایل قابل بازی نبودن شخصیت نیکو می‌گوید

هیدئاکی ایتسونو در جدیدترین مصاحبه‌ی خود در مورد شخصیت نیکو در بازی Devil May Cry 5 سخن گفته است.

نیکولتا گلداشتاین ملقب به نیکو، دستیار نیرو در بازی Devil May Cry 5 است که با توجه به نمایش‌های بازی، به نظر می‌رسد با شخصیت جالبی طرف هستیم. با این حال نیکو در بازی DMC 5 قابل بازی نیست.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، سایت دوال شاکرز با هیدئاکی ایتسونو و مت واکر، به ترتیب کارگردان و تهیه کننده بازی Devil May Cry 5، مصاحبه‌ای را انجام داده است که در جریان این مصاحبه از آن‌ها در مورد شخصیت نیکو و ویژگی‌هایش پرسیده شده است. هیدئاکی ایتسونو در این باره می‌گوید:

ما هیچ وقت به این مورد فکر نکردیم که نیکو یک شخصیت قابل بازی باشد. شخصیت وی به شکلی طراحی شده است که اصلا برای مبارزات مناسب نیست. نیکو شخصیتی است که به شما در طول بازی دستورهای متفاوتی می‌دهد و نصیحت‌تان می‌کند. ایده‌ی ما این است که نیرو شخصیت قابل بازی در Devil May Cry 5 باشد و نیکو در کنار وی، ویژگی‌هایی را ارائه دهد تا بازیکنان بتوانند ساختار بازی کردن خود را بهبود ببخشند.

در ادامه، مت واکر و هیدئاکی ایتسونو در مورد طراحی شخصیت نیکو و منابعی که از آن الهام گرفته‌اند، صحبت کرده‌اند:

کریه (Kyrie) شخصی مهم برای نیرو به حساب می‌آید و نیرو دوست ندارد او را در خطر قرار بدهد. ما شخصیتی را می‌خواستیم که در خطرها و مبارزات در کنار نیرو باشد و او را یاری دهد. از این رو شخیت نیکو طراحی شد. همچنین می‌خواستیم یک قهرمان زن جدید را در بازی Devil May Cry 5 قرار بدهیم؛ شخصیتی که هیجانی به خصوص دارد که تا به حال در هیچ کدام از نسخه‌های Devil May Cry، نمونه‌ی آن دیده نشده است.

در انتها نیز ایتسونو در مورد تفاوت نیکو با سایر قهرمان‌های زن در بازی‌های ویدیویی صحبت کرده است:

در بازی‌های ژاپنی مثالی شبیه به نیکو وجود ندارد. این چیزی است که ما به آن فکر کرده‌ایم. البته نه تنها بازی‌های ژاپنی معمولی، بلکه بازی‌هایی که دارای شخصیت‌هایی خاص هستند هم نمونه‌ی مشابهی مثل نیکو مشاهده نمی‌شود. اکثرا شاهد تغییراتی یکسان و مشابه میان شخصیت‌های مرد و شخصیت‌های زن هستیم. یکی از ایده‌های‌مان برای نیکو این بود که موارد متفاوتی را امتحان کنیم. از این رو سراغ ویژگی شور و هیجان رفتیم. وجود یک شخصیت زن که سیگار می‌کشد و هیجان بالایی دارد و مشکلات و نقاط ضعف شخصیتی قهرمان اصلی را از بین می‌برد، می‌تواند مورد جالبی باشد که ما آن در بازی DMC 5 به آن پرداخته‌ایم.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های هیدئاکی ایتسونو در مورد شخصیت نیکو چیست؟ بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده