نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶

انتشار سه ویدیوی جدید از فیلم First Man

کمپانی یونیورسال پیکچرز سه ویدیوی جدید از فیلم First Man (اولین مرد) را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه ویدیوی جدید از فیلم First Man منتشر شده است. در اولین ویدیو، شخصیت جنت شارون با بازی کلر فوی که همسر نیل آرمسترانگ است، در حال مقابله با دیک با بازی کایل چندلر، برای قطع کردن ارتباط با نیل است. در ویدیوی دوم نیل آرمسترانگ با بازی رایان گاسلینگ توضیح می‌دهد که چرا اکتشاف فضا مهم است و سرانجام در ویدیوی سوم با وسیله آموزشی پرواز در سیاره ماه سقوط می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این سه ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

کارگردانی فیلم First Man بر عهده دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های موزیکال موفق و تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش) و فیلم La La Land (لا لا لند)، بوده و جشنواره فیلم ونیز با نمایش این فیلم بازگشایی شده است. منتقدان سومین اثر شزل را بسیار تحسین کرده‌اند و از این فیلم به‌عنوان یکی از شانس‌های اصلی اسکار امسال نام برده می‌شود. اواخر ماه گذشته، سومین تریلر رسمی فیلم First Man منتشر شد. این فیلم اقتباسی از رمان اولین مرد: زندگی نیل آرمسترانگ (First Man: A Life of Neil A. Armstrong) اثر جیمز هنسن، است که جاش سینگر، نویسنده برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم Spotlight (اسپات‌لایت)، وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. 

رایان گاسلینگ در نقش نیل آرمسترانگ، کلر فوی در نقش جنت شارون، کوری استول در نقش باز آلدرین، کایل چندلر در نقش دیک اسلایتون، جیسون کلارک در نقش ادوارد هیگینز وایت، جان برنتال در نقش دیوید اسکات، برایان دارسی جیمز در نقش جوزف ای واکر، پاتریک فوگیت در نقش الیوت سی، کوری مایکل اسمیت در نقش راجر بی. چافی و اسکایلر بیبل در نقش ریچارد اف گوردن جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم First Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم First Man برای اکران در تاریخ ۱۲ اکتبر امسال (۲۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده