نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

ویدیو ۴۰ دقیقه‌ای گیم‌پلی بازی DiRT Rally 2.0 منتشر شد

در ویدیو ۴۰ دقیقه‌ای منتشر شده از DiRT Rally 2.0، گیم‌پلی بازی در سه بخش مختلف نمایش داده می‌شود.

اخیرا استودیو کدمسترز (Codemasters)، سازنده‌ی سری محبوب Dirt، بازی DiRT Rally 2.0 را که اولین قسمت آن در سال ۲۰۱۵ عرضه شده بود با انتشار یک تریلر معرفی کرد. این تریلر گیم‌پلی اصلی ضبط نشده بود و حالتی سینمایی داشت که چیزی از روند بازی را نمایش نمی‌داد؛ حال در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و یک استریم ۴۰ دقیقه‌ای، گیم‌پلی بازی نمایش داده شده است که در ادامه‌ی این مطلب، آن را تماشا می‌کنیم. در این ویدیو، روند بازی در سه بخش مختلف نمایش داده می‌شود و علاوه بر نمایش گیم‌پلی بازی، صحبت‌های راس گووینگ که طراح بازی است هم می‌شنویم.

 در کنار زمین‌های جدیدی که برای بازی در نظر گرفته شده، نماهای مختلفی هم برای دوربین بازی طراحی شده است که در این ویدیو نمایش داده می‌شوند. شش زمین جدید، هشت مسابقه‌ی WorldRX و همچنین اتومبیل‌های جدید از رقابت‌های سال ۲۰۱۸ اتومبیل‌رانی، همه و همه در این بازی حضور خواهند داشت و کاربران را به چالش خواهند کشید.

 بازی ماشین سواری Dirt Rally 2.0 در تاریخ ۲۶ فبریه (۷ اسفند)، راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، از تاریخ ۲۲ فبریه (۳ اسفند) و در قالب دسترسی زودهنگام، می‌توانند آن را بازی کنند.

 

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده