نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر روز عرضه بازی Mega Man 11 منتشر شد

کمپانی کپکام به مناسبت عرضه‌ی Mega Man 11، تریلر روز انتشار این بازی را منتشر کرد.

بازی Mega Man 11، ساخته‌ی کمپانی کپکام، به تازگی و با انتشار تریلر روز عرضه بازی، در دسترس طرفداران قرار گرفت. بعد از هشت سال، سایبورگ آبی دوباره بازگشته و حالا باید با هشت رباتی که زیر نظر دکتر وایلی (Dr. Wiley)، آرامش را از جهان گرفته‌اند، مبارزه کند و آرامش و صلح را به مردم دنیا برگرداند. این قسمت از سری مگامن هم مثل قسمت‌های قبلی، از چالش‌های پلتفرمینگ و اکشن‌های سریع بهره می‌برد و این‌بار در پایان هر مرحله، باید با یکی از هشت ربات اصلی مبارزه کنید و با شکست دادن آن‌ها، قدرت‌ و اسلحه آن‌ها را از آن خود کنید.

بازی Mega Man 11 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شده و نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کرده است. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

بازی Mega Man 11 همزمان که به ریشه‌های اصلی مجموعه مگامن متعهد شده است، با مکانیزم بسیار جذاب «دابل گیر» یک روند سرگرم‌کننده با افزودن ربات‌های تازه، در دسترس طرفداران قرار داده است. درجه سختی‌های تازه نه تنها بازیکنان جدید را برای انجام این بازی مشتاق می‌کنند، بلکه از سوی دیگر به طرفداران کارکشته این مجموعه اجازه می‌دهند که سرانجام پس از چندین سال، باری دیگر طعم شیرین دشواری آن را بچشند. این اثر با داشتن گرافیک مدرن و موسیقی گوش‌نواز قصد دارد شما را به دوران قدیمی مگامن برگرداند.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده