نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

رضایت فیل اسپنسر از روند ساخت بازی Crackdown 3

با توجه به پیامی که فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت در توییتر منتشر کرده، مراحل ساخت بازی Crackdown 3 به خوبی در حال طی شدن است.

بازی Crackdown 3 یکی از آن بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان است که سال‌ها در دست ساخت قرار دارد و بسیاری از طرفداران خود را منتظر گذاشته است. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس کمپانی مایکروسافت، توانسته این بازی را تجربه کند و از روند طی شدن مراحل ساخت آن رضایت دارد.

اسپنسر در پاسخ به سوال یکی از هواداران در توییتر، به وی گفت که او به‌تازگی توانسته این بازی را تجربه کند و از روند ساختش رضایت دارد. از نظر او، هنوز کارهای زیادی باقی مانده که باید روی این بازی انجام شوند. این‌که بازی Crackdown 3 بعد از این‌ همه سال، قرار است فوریه ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند) امسال منتشر شود، شاید برای هوادارانش کمی ناامیدکننده به‌نظر برسد اما با توجه به گفته‌ی اسپنسر مبنی بر تجربه‌ی نسخه‌ی کامل بازی، ظاهرا بازی را می‌توان به‌صورت کامل و از ابتدا تا انتها بازی کرد و این موضوع به این معنی است که مایکروسافت و استودیو Sumo Digital یک قدم دیگر به انتشار بازی نزدیک‌تر شده‌اند و این قطعا برای هواداران Crackdown 3 یک خبر خوشحال‌کننده خواهد بود.

به احتمال خیلی زیاد، باید خودمان را برای مواجه شدن با اخباری جذاب از این بازی در رویداد XO18 آماده کنیم. رویداد XO18 در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در شهر مکزیکو سیتی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی Crackdown 3 در ماه فوریه‌ی ۲۰۱۹ (بهمن-اسفند) راهی ایکس باکس وان و ویندوز 10 خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده