نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تعقیب و گریز با اسب در نیویورک در تصویر جدید فیلم John Wick 3: Parabellum

به‌تازگی تصویر رسمی جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum منتشر شده که در آن شاهد یک تعقیب و گریز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر رسمی جدیدی از فیلم John Wick 3: Parabellum (جان ویک ۳: پارابلوم) با بازی کیانو ریوز منتشر شده است. در این تصویر که توسط مجله امپایر منتشر شده، شاهد تعقیب و گریز جان ویک که سوار بر یک اسب است، با یک موتور سوار در شهر نیویورک هستیم. در واقع در ماه تیر امسال بود که تصاویر پشت صحنه فیلمبرداری این صحنه از دنباله فیلم John Wick (جان ویک) فاش شده بود و حال شاهد انتشار اولین تصویر رسمی این صحنه از فیلم هستیم که ظاهرا قرار است بخش مهمی از اتفاقات این قسمت را تشکیل بدهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

John Wick 3: Parabellum

اتفاقات فیلم John Wick 3: Parabellum قرار است تنها لحظاتی پس از پایان فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) آغاز شود. چاد استاهلسکی که مانند دو قسمت اول، کارگردانی قسمت سوم فیلم جان ویک را هم بر عهده داشته است، در گفتگویی کوتاه با امپایر اطلاعات جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشت. او تنها با گفتن چند کلمه داستان و اتفاقات این قسمت را توصیف کرد که این کلمه‌ها به شرح زیر است:

اسب‌ها، سگ‌ها، گربه‌ها، یک کلاغ، یک گروه کبوتر، یک تعقیب و گریز موتورسیکلت، تعقیب و گریز ماشین، هلی بری، لارنس فیشبرن، ایان مک‌شین، لنس ردیک، شاتگان‌ها و نینجا‌ها.

کیانو ریوز در نقش جان ویک، لارنس فیشبرن در نقش پادشاه باوری، لنس ردیک در نقش کارون، ایان مک‌شین در نقش وینستون، هلی بری در نقش سوفیا، آسیا کیت دیلون در نقش قاضی، مارک داکاسیوس در نقش زیرو، جیسون منتزوکس در نقش مرد تیک تاک، آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان و هیرویوکی سانادا در یک نقش شرور و منفی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick 3: Parabellum حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول، دریک کولستاد وظیف نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم John Wick را نیز بر عهده داشته است.

فیلم John Wick: Parabellum قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده