نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

تریلر جدیدی از بازی Twin Mirror در رویداد Paris Games Week 2018 منتشر شد

کمپانی باندای نامکو و استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت در جریان رویداد Paris Games Week 2018 تریلر جدیدی از بازی Twin Mirror منتشر کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی باندای نامکو و استودیو دونت ناد اینترتینمنت تریلر جدیدی را از بازی Twin Mirror در جریان رویداد Paris Games Week 2018 به اشتراک گذاشتند. بازی Twin Mirror اثری اپیزودیک متشکل از سه قسمت خواهد بود و اولین اپیزود آن که Lost on Arrival نام دارد، در اوایل سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. کمپانی Bandai Namco در توضیحات این تریلر گفته است:

این تریلر شامل تفسیر اپیزود اول بازی Twin Mirror است که با نام Lost On Arrival شناخته می‌شود؛ تریلری که بازیکنان را با عناصر اصلی داستان آشنا می‌کند و اطلاعات بیشتری را از شهر کوچک باس‌وود و مکانیک دو قابلیت The Double و Mind Palace در اختیار می‌گذارد. تفسیر ارائه شده بازیکنان را به نخستین معمای بازی هدایت می‌کند که نشان می‌دهد بازیکنان چگونه باید با استفاده از فضای روانی ساموئل هیگز پرده از رازهای شهر باس‌وود بردارند و پاسخی برای این سوال که چرا پس از برخاستن از خواب در اتاق هتل با لباس خونی خودش مواجه می‌شود، پیدا کنند.

شما می‌توانید تریلر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده