نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۶

بازی‌های ماه نوامبر ایکس باکس گیم پس؛ از Sniper Elite 4 تا Olli Olli 2

 کمپانی مایکروسافت از فهرست بازی‌های ماه نوامبر سرویس Xbox Game Pass رونمایی کرد که در میان آن‌ها نام بازی‌های Sniper Elite 4 و Olli Olli 2 XL Edition به چشم می‌خورد.

زمان زیادی به شروع ماه نوامبر باقی نمانده است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی مایکروسافت از فهرست بازی‌های ماه نوامبر سرویس Xbox Game Pass رونمایی کرده است.

شاید بتوان بازی Sniper Elite 4 را برجسته‌ترین اثری دانست که در ماه نوامبر به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود. این بازی جدیدترین نسخه از مجموعه Sniper Elite به حساب می‌آید که سال گذشته در دسترس بازیکنان قرار گرفت. همچنین بازی مستقل اسکیت بورد Olli Olli 2 XL Edition و بازی آخرالزمانی Sheltered از دیگر آثاری هستند که در کنار دو بازی Rise and Shine و Grip: Combat Racing به سرویس Xbox Game Pass راه می‌یابند.

کمپانی مایکروسافت همچنین به این موضوع اشاره کرده است که بازی‌های فوق تنها بازی‌های راه یافته به ایکس باکس گیم پس نخواهند بود و این کمپانی در جریان رویداد XO18 از بازی‌های دیگر این سرویس در ماه نوامبر رونمایی خواهد کرد. این بازی‌ها احتمالا در جریان پخش قسمت ویژه Inside Xbox رویداد XO18 در تاریخ ۱۹ آبان ماه (۱۰ نوامبر) معرفی می‌شوند.

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد تا سرویس ایکس باکس گیم پس را در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار دهد. در حال حاضر زمان مشخصی برای تحقق این امر اعلام نشده است، اما به محض انتشار خبرهای بیشتر در این رابطه، آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازیکنان با پرداخت ۹.۹۹ دلار می‌توانند به عضویت سرویس Xbox Game Pass در بیایند و از این طریق به تجربه مجموعه بزرگی از بازی‌ها بپردازند. کمپانی مایکروسافت هر ماه در کنار بازی‌های قدیمی، بازی‌های جدیدی را به فهرست بازی‌های این سرویس اشتراکی اضافه می‌کند که برای مثال می‌توان به راهیابی بازی Forza Horizon 4 در ماه گذشته به این سرویس اشاره کرد. همچنین اگر تا به حال عضو سرویس ایکس باکس گیم پس نشده‌اید، شما می‌توانید به مدت ۱۴ روز به صورت آزمایشی از آن استفاده کنید. نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده