نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina در حال حاضر فیلمبرداری شده است

سازندگان سریال Chilling Adventures of Sabrina تایید کردند که فصل دوم این سریال پیش از انتشار فصل اول آن فیلمبرداری شده است.

جمعه هفته گذشته شاهد انتشار فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) بودیم که با استقبال منتقدان و بینندگان شبکه نت فلیکس مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است. در مصاحبه با BloodyDisgusting، کرنان شیپکا، بازیگر نقش سابرینا اسپلمن تایید کرد که در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Sabrina به اتمام رسیده و در واقع فیلمبرداری هر ۲ فصل طبق اعلام قبلی، پشت سر هم انجام شده است. شیپکا در ادامه در مورد تفاوت‌های ۲ فصل سریال Chilling Adventures of Sabrina گفت و توضیح داد که باید در انتظار چه میزان تفاوت بین این دو فصل باشیم. شیپکا گفت:

ما مستقیما از پشت صحنه فیلمبرداری فصل اول به فصل دوم رفتیم و واقعا دوره فیلمبرداری سریال فوق العاده سرگرم کننده بود؛ به ويژه با توجه به اینکه من احساس می‌کنم ما در فصل اول به یک ریتم مناسب دست پیدا کرده بودیم و یک فرصت عالی برای حفظ این وضعیت وجود داشت و یک جهش صحیح به فصل دوم را داشتیم. سابرینا قطعا در فصل دوم تغییر می‌کند و او تغییرات زیادی را خواهد داشت. رشد و بزرگ شدن او به راحتی قابل مشاهده است و شخصیت او در فصل دوم قطعا دارای تغییر نسبت به فصل اول خواهد بود. آن‌ها [سابرینای فصل اول و دوم] بسیار متفاوت از یکدیگر هستند.

Chilling Adventures of Sabrina

کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale (ریوردیل) و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Sabrina را بر عهده داشته است و به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارد. سریال Chilling Adventures of Sabrina براساس کتاب‌های کامیک گرافیکی به همین نام تولید و از شبکه Netflix منتشر شده است. فصل دوم سریال سابرینا که مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید شده است، احتمالا در سال آینده میلادی از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده