نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

توسعه‌دهندگان سابق گیرباکس و رونیک گیمز در استودیو Monster Squad روی اثری کوآپ کار می‌کنند

توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های Torchlight و Hob با تاسیس استودیو مانستر اسکواد گیمز روی یک بازی کوآپ اکشن کار می‌کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هشت توسعه‌دهنده سابق کمپانی گیرباکس سافتور و استودیو رونیک گیمز، سازنده آثاری نظیر Torchlight و Hob که سال گذشته به وسیله کمپانی پرفکت ورلد تعطیل شد، با تشکیل استودیو Monster Squad Games روی یک بازی جدید کوآپ کار می‌کنند.

بر اساس اعلام وب‌سایت پی سی گیمر، اولین پروژه استودیو مانستر اسکواد گیمز «یک بازی کوآپ با ترکیبی از المان‌های تیراندازی و مبارزات نزدیک در برابر دشمنانی با هوش مصنوعی» است که ظاهرا در آن خبری از جنبه رقابتی نخواهد بود. اگرچه زمینه کاری اعضای استودیو نشان از این داشت که با یک بازی ایزومتریک یا اول شخص طرف هستیم، اما استودیو مانستر اسکواد گیمز گفته است که دورنمای بازی برای آن‌ها تازه است و این می‌تواند به اکشن و سوم شخص بودن بازی اشاره داشته باشد.

اعضای تیم سازنده تمرکز زیادی روی گیم‌پلی بازی دارند. آن‌ها می‌خواهند تا در حین توسعه با بازیکنان ارتباط داشته باشند و به همین خاطر بازی را به صورت Early Access در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. جان دانبار، یکی از بنیان‌گذاران استودیو مانستر اسکواد گیمز در این‌باره به وب‌سایت پی‌سی گیمر گفت:

اینکه اثری خلق کنید و بلافاصله آن را در دسترس بازیکنان قرار دهید، باعث ایجاد انگیزه می‌شود. شما به سرعت متوجه می‌شوید که چه مواردی کارایی دارند، چه مواردی بدون استفاده هستند و به چه مواردی نیاز است. اگر محصول را بدون وقفه در اختیار بازیکنان قرار دهید، جامعه طرفداران می‌توانند بخش بزرگی از گفتگو را درباره اینکه بازی باید به چه چیزی تبدیل شود، انجام دهند.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.    

 


منبع GameInformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده