نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

آپدیت نسخه کامپیوتر The Evil Within 2 درجه سختی و کدهای تقلب جدیدی را به بازی اضافه می‌کند

به‌روزرسانی تازه نسخه کامپیوتر بازی The Evil Within 2 محتوای اضافی جدیدی را به رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی بتسدا به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی The Evil Within 2 در کامپیوتر منتشر کرده است که یک درجه سختی تازه و سه کد تقلب را برای بازی به ارمغان می‌آورد.

با اینکه انتشار محتوای اضافی تازه بازی The Evil Within 2 به طور رسمی در وب‌سایت بتسدا اعلام نشده است، اما کسانی که در کامپیوتر به تجربه بازی می‌پردازند و دارای حساب متصل به پلتفرم Bethesda.net هستند، می‌توانند از حالا به دانلود این به‌روزرسانی اقدام کنند. این آپدیت درجه سختی AKUMU را به منظور به چالش کشیدن بازیکنان سر سخت و سه گزینه گیم‌پلی Infinite Stamina (استقامت نامحدود)، One-Shot Kills (کشتن با یک ضربه) و Invincibility (شکست‌ناپذیری) را به بازی اضافه می‌کند.

این اولین باری نیست که استودیو Tango Gameworks (تانگو گیم ورکس) قابلیت‌های جدیدی را به صورت رایگان برای بازی جهان‌باز ترسناک The Evil Within 2 منتشر می‌کند. این استودیو در بهمن ماه سال گذشته به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی در دسترس بازیکنان قرار داد که حالت اول شخص را به بازی اضافه کرد. هنوز اطلاعاتی از انتشار به‌روزرسانی تازه The Evil Within 2 برای کنسول‌ها در دست نیست، اما به محض انتشار خبرهای بیشتر، آن را به شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بازی The Evil Within 2 در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی به واسطه داستان عالی، شخصیت‌پردازی بسیار خوب کاراکتر‌های مثبت بازی مخصوصا سباستین، تنوع بالا در روش‌های مبارزه با دشمنان، ماموریت‌های اصلی و فرعی جالب، داشتن امکان اکتشاف در محیط، موسیقی و صداگذاری‌های خوب و پایان‌بندی تاثیرگذار و عمیق بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی The Evil Within 2 اثری است که نباید به چشم یک بازی ترسناک به سراغ آن بروید چرا که عنصر در این بازی کاملا کم‌رنگ است. اما با وجود این مساله، The Evil Within 2 یک داستان عالی روایت می‌کند و در پرداخت درست شخصیت اصلی هم عملکرد موفقی دارد. از طرفی ترکیب گیم‌پلی جالب با جلوه‌های بصری و صوتی زیبا، باعث شده تا در مجموع شاهد بازی خوبی باشیم که تجربه آن لذت‌بخش است.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده