نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Wolfenstein بعدی در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد

پیت هاینز، معاون ارشد بازاریابی کمپانی بتسدا اظهار داشت که بازی بعدی از مجموعه ولفنشتاین برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

پیش از این بازی Wolfenstein: Youngblood برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر تایید شد. با این حال هیچ سخنی از انتشار آن برای نینتندو سوییچ به میان نیامده بود اما در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اوضاع تغییر کرده است؛ زیرا همانطور که به وسیله وب‌سایت گیم‌اسپات به این موضوع اشاره شد، پیت هاینز، معاون ارشد بازاریابی کمپانی بتسدا در جریان رویداد PAX Aus از انتشار «بازی ولفنشتاین بعدی» برای کنسول Nintendo Switch خبر داده است.

 پیش از این کمپانی بتسدا در کنار بازی Wolfenstein: Youngblood از انتشار بازی Wolfenstein III نیز خبر داد؛ اثری که تا به این لحظه هیچ پلتفرم خاصی برای آن اعلام نشده است. با عنایت به اینکه اطلاعات جامعی در این‌باره در دست نیست، در حال حاضر تنها می‌توانیم درباره اثری که پیت هاینز از انتشار آن برای نینتندو سوییچ سخن به میان آورده است، گمانه‌زنی کنیم.

این اثر می‌تواند یکی از دو بازی Wolfenstein: Youngblood یا Wolfenstein III باشد. همچنین این احتمال وجود دارد که هر دو بازی یادشده به نینتندو سوییچ راه یابند؛ چرا که بتسدا در گذشته به این موضوع اشاره کرد که در صورت امکان تمام تلاش‌شان را برای انتشار بازی‌های جدید این کمپانی برای نینتندو سوییچ به کار خواهند بست. بازی منتشر نشده Doom Eternal در روز عرضه در دسترس کاربران کنسول هیبریدی نینتندو قرار می‌گیرد، بنابراین انتشار دو بازی از مجموعه ولفنشتاین برای نینتندو سوییچ دور از ذهن نخواهد بود.

بازی Wolfenstein: Youngblood قرار است تا در سال ۲۰۱۹ در دسترس کاربران PC، Xbox One و PS4 قرار بگیرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده