نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

سریال American Vandal پس از دو فصل لغو شد

شبکه نتفلیکس سریال American Vandal را پس از ساخت و انتشار ۲ فصل از آن لغو کرد اما احتمال احیای سریال در شبکه دیگری وجود دارد.

در طول هفته‌های اخیر، شبکه نت فلیکس برخی از سریال‌های خود از جمله سریال Iron Fist (آیرون فیست) و سریال Luke Cage (لوک کیج) را پس از ساخت و انتشار ۲ فصل از آن‌ها لغو کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه Netflix سریال دیگری را نیز پس از ساخت و انتشار ۲ فصل از آن لغو کرده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، در یک خبر شوکه کننده شبکه نتفلیکس از لغو ادامه ساخت سریال American Vandal (تخریبگر آمریکایی) خبر داده است. تا به امروز ۲ فصل از این سریال تولید و منتشر شده است و بدین ترتیب این سریال در حال حاضر قرار نیست برای فصل سوم بازگردد. 

سریال American Vandal با همکاری شرکت فیلمسازی شبکه CBS ساخته و از شبکه نتفلیکس منتشر می‌شد که در حال حاضر این دو کمپانی برای ساخت سریال‌های محبوب دیگری از جمله سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و سریال GLOW در حال همکاری مشترک هستند. هنوز دلیل شفاف و روشنی برای لغو این سریال کمدی و درام اعلام نشده است اما سریال American Vandal با تحسین منتقدان و بینندگان مواجه شده بود و تمدید نشدن آن برای فصل سوم باعث تعجب بسیاری از طرفداران سریال و مشترکین شبکه نتفلیکس شده است. برخی اعتقاد دارند که نتفلیکس در نظر دارد با تاسیس استودیوهای فیلمسازی اختصاصی، کمتر با استودیوهای فیلمسازی دیگر همکاری کند و تمرکز خود را روی این بخش قرار دهد.

American Vandal

هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند با توجه به اینکه سریال American Vandal توسط استودیوی تولیدات تلویزیونی شبکه CBS تولید می‌شود، این احتمال وجود دارد که این سریال توسط شبکه CBS براش بخش استریم این شبکه که CBS All Access نام دارد احیا شود و شاهد بازگشت این سریال برای فصل سوم در یک شبکه دیگر باشیم. اگر این اتفاق رخ دهد، American Vandal به اولین سریالی تبدیل خواهد شد که توسط شبکه نتفلیکس لغو و توسط شبکه دیگری احیا شده است. شبکه نتفلیکس بیشتر برای احیای سریال‌هایی مثل سریال Arrested Development (پرورش شکست‌خورده)، سریال The Killing (کشتن) و سریال Longmire شناخته می‌شود که داستان برخی از آن‌ها به پایان رسیده و برخی دیگر همچنان ادامه دارد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده