// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های رویداد هالووین بازی Fortnite | بخش سوم

چندی پیش رویداد هالووین بازی Fortnite با نام Fortnitemares در دسترس کاربران قرار گرفت که در این مطلب راهنمای بخش سوم چالش‌های این رویداد را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. 

در گذشته استودیو اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر بازی Fortnite، اعلام کرده بود که به‌زودی رویداد هالووین بازی فورتنایت در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد. حال رویداد Fortnitemares بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته است. رویداد فورتنایتمرز شامل چند بخش مختلف است که در هر بخش تعدادی چالش برای تمامی بازیکنان در نظر گرفته شده است. از این رو مهم نیست که بتل‌پس را خریداری کرده‌اید یا خیر و می‌توانید به‌راحتی چالش‌های فورتنایتمرز را دریافت کنید. در ادامه راهنمای چالش‌های بخش سوم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

تغییرات رویداد هالووین بازی Fortnite

بخش داستانی رویداد هالووین بازی فورتنایت به مکعب بنفش رنگ و محیط‌های آلوده‌ی بازی مربوط می‌شود. پس از دانلود آپدیت و وارد شدن به بازی، شاهد تغییراتی در بخش تک‌نفره، دونفره و چهارنفره هستیم. در ابتدا یک میان‌پرده را مشاهده می‌کنید که در جریان آن یک سری مجسمه‌های بنفش رنگ در اطراف محیط ظاهر شده‌اند و از طریق آن‌ها زامبی‌هایی به‌جهان فورتنایت حمله کرده‌اند. حال شما در کنار شکار کردن سایر بازیکنان و اول شدن، باید هیولاهای بازی را هم از بین ببرید. کشتن هیولاها آیتم‌های ارزشمندی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

چالش‌های فورتنایتمرز بازی فورتنایت

  • Destroy Cube Brutes (نابود کردن هیولاها/۲۵ عدد)
  • Deal Damage with Explosive Weapons to Cube Monsters (آسیب رساندن به هیولاها/میزان‌آسیب‌رسانی ۲۰۰۰)
  • Search Chest in Corrupted Areas (پیدا کردن صندوق/هفت عدد)
  • Step 1: Visit Wailing Woods (بازدید از محیط‌های مختلف/سه بخش)

در اولین چالش بخش سوم رویداد فورتنایتمرز، همانند دو بخش قبلی باید هیولاهایی را که از مکعب‌های سنگی ظاهر می‌شوند بکشید؛ با این تفاوت که در این بخش باید هیولاهای بزرگ‌تر و قوی‌تر را بکشید تا جزو این چالش حساب شوند.  در دومین چالش و آسیب رساندن، باید به‌سراغ سلاح‌های انفجاری بازی فورتنایت نظیر RPG یا Grenade Launcher بروید و به هیولاها و بازیکنان بازی آسیب برسانید. این در حالی است که در سومین چالش، باز کردن صندوق‌های بازی برای شما در نظر گرفته شده است. البته اشاره کنم که باید صندوق‌هایی را باز کنید که در محیط‌های آلوده (محیط‌های بنفش رنگ) قرار دارند. پس از باز کردن هفت صندوق این چالش کامل می‌شود. در آخرین چالش بخش سوم رویداد فورتنایتمرز، یک چالش سه بخشی را مشاهده می‌کنیم. در این چالش در ابتدا باید از منطقه‌ی Wailing Woods دیدن کنید و در ادامه به‌سراغ منطقه‌ی Fatal Fields و Hunted Hills بروید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده