// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل ColorFold؛ تاکردن روبان‌های رنگی

بازی موبایل ColorFold یک بازی چالش‌برانگیز است که قرار است روبان‌های رنگی را به‌درستی تا بزنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل ColorFold ساخته Martin Pluisch در سبک کژوال ارائه شده است و می‌توانید پازل‌های بسیار چالش برانگیزی را در خلال مراحل مختلف تجربه کنید. بازی برخلاف اینکه بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما مراحل سختی دارد و باید فشار زیادی به ذهن خود بیاورید تا قادر به حل کردن آن‌ها باشید. در این بازی اندروید و آیفون، شما تنها باید روبان‌های رنگی را حرکت دهید و از روی چک پوینت‌های تعیین شده رد شوید.

شاید در نگاه اول روند بازی ColorFold کمی‌ ساده به‌نظر برسد، اما وقتی همین چند مرحله ابتدایی را می‌گذارید، متوجه بزرگی چالش ذهنی آن می‌شوید. قوانین بازی در ظاهر بسیار ساده هستند و تنها باید روبان‌های رنگی را تا کنید و آنها را به سمت چک پوینت‌ها حرکت دهید. روند حرکت دادن این روبان‌ها باید به شکلی باشد که روبان‌ها با توجه به رنگ تعیین‌شده روی این نقاط قرار بگیرند. اگر همه این چک‌پوینت‌ها را به درستی پر کنید، مرحله تمام می‌شود و مجوز ورود به مرحله بعدی را دریافت می‌کنید. امکان عبور از روی روبان‌ها فراهم شده است اما در محل تاخوردگی‌ها به‌هیچ عنوان نمی‌توانید روبان را رد کنید. بازی دارای ۱۰۱ مرحله جذاب است و مراحل از همان ابتدا چالش اصلی خودشان را نشان می‌دهند. بازی به‌هیچ عنوان به آن آسانی که فکر می‌کنید نیست و باید تفکر زیادی روی همه مراحل داشته باشید.

ColorFold
ColorFold
ColorFold

آزمون و خطا نقش بزرگی در تجربه صحیح بازی ColorFold دارد و باید تا می‌توانید روبان را از مسیرهای مختلف تا کنید و به مقصد برسید. جلوه‌های بصری بازی واقعا چشم‌نواز است و وقتی روبان‌های رنگی در کنار هم قرار می‌گیرند، گویی یک اثر هنری جذاب در محیط بازی نقش می‌بندد. چنین روندی با وجود موانع بهتر دیده می‌شود. شما می‌توانید برخی از حرکات متداول خود را کپی و آن را روی روبان‌های مختلف نیز پیاده کنید. دقت کنید که تنها پر کردن چک پوینت‌ها مدنظر نیست و حتما باید با رنگ تعیین شده پر شوند. تنها راهنمایی‌ای که می‌توانید از بازی دریافت کنید، عنوان هر مرحله است و به جز آن، هیچ کمکی به شما نمی‌شود. بازی هیچ تبلیغات و جلوه‌های گذرایی ندارد و به‌راحتی می‌توانید ساعت‌ها بازی را بدون مشکل تجربه کنید.

بازی در ظاهر ساده به‌نظر می‌رسد، اما از همان ابتدا چالش‌های بسیار سختی برای بازیکنان خواهد داشت

وقتی که به سیستم کلی حل پازل‌ها عادت کنید، مراحل بعدی شیرینی واقعی خودشان را پیدا می‌کنند و همواره سعی می‌کنید که از روش‌های مختلف به جواب نهایی برسید. همواره باید سعی کنید که با انتخاب مسیرهای باز امکان پرکردن تمامی چک پوینت‌ها را داشته باشید. بارها اتفاق می‌افتد که به خیال خودتان مرحله را تمام می‌کنید، اما موردقبول بازی واقع نمی‌شود. به‌همین دلیل باید تا می‌توانید روش‌های مختلف را امتحان کنید و در نهایت به ایده کلی بازی برسید. الگوهای بازی گاهی غیرممکن به نظر می‌رسند و بسیار اعصاب خردکن هستند، اما مطمئن باشید که قطعا راهی برای حل مراحل وجود دارد و باید پس از چندین ساعت تفکر، بتوانید راهی برای حل آن پیدا کنید.

ColorFold
ColorFold
ColorFold

بازی ColorFold برای علاقه‌مندان حرفه‌ای سبک پازل چالش‌های زیادی به همراه دارد و می‌تواند تست خوبی برای ذهن‌شان باشد. مراحل تنوع بالایی دارند و رفته رفته درجه سختی‌شان بالا می‌رود. موانع در حل پازل‌ها نقش زیادی دارند و باید توجه زیادی به گوشه کنار محیط هر مرحله داشته باشید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون ColorFold


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده