// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Sneak Ops؛ دزدی با چاشنی مخفی‌کاری

بازی موبایل Sneak Ops اثر اعتیادآور و سرگرم‌کننده‌ای است که شما را در نقش یک دزد قرار می‌دهد. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Sneak Ops یکی از سرگرم‌کننده‌ترین آثار این پلتفرم است که بسیار اعتیادآور ظاهر می‌شود و بازیکنان می‌توانند ساعت‌ها با آن مشغول باشند. استودیو Noodlecake Studios Inc از یک محیط پیکسلی جذاب استفاده کرده است و ماموریت دزدی از اماکن مختلف را به بازیکن می‌سپارد. این بازی اندروید و آیفون از همه نظر جذاب است و به سادگی می‌تواند اوقات فراغت شما را پر کند.

تنها وظیفه شما در بازی Sneak Ops دزدی است و باید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. این بازی اکشن و استراتژیک، گیم‌پلی جذابی دارد و شما تنها با لمس خانه‌ای که می‌خواهید به آن بروید، می‌توانید جا به جا شوید. جعبه‌ها در مسیر شما قرار دارند و باید توسط آن‌ها امتیاز کسب کنید. البته موانع مسیر، به شکل‌های متنوع وجود دارند و شما را با چالش روبرو می‌کنند. نگهبانان امنیتی که چراغ قوه به دست منتظر شما هستند و همچنین دوربین‌های امنیتی، در نقطه به نقطه بازی دیده می‌شوند و شدیدا باید حواس‌تان جمع باشد. شما به هیچ عنوان نباید گرفتار شوید چرا که با یک لحظه تعلل، نگهبانان به شما شلیک می‌کنند و فرصت فرار نخواهید داشت. در برخی از مواقع نگهبانان به شک می‌افتند و در این صورت اندک ثانیه‌ای فرصت برای پناه‌گیری خواهید داشت. سیستم مخفی‌کاری بازی واقعا جذاب است و با تجربه آن حتی باورتان نمی‌شود که چنین بازی ساده‌ای، چطور می‌تواند چنین لذتی را به مخاطب خودش ارائه کند. محیط بازی شلوغی بسیار جذابی دارد و حتی تانک‌های محافظ نیز وارد می‌شوند و باید با احتیاط تمام به آن‌ها نزدیک شوید. یقینا در زمره بازی‌هایی که با گرافیک پیکسلی عرضه شده‌اند، بازی Sneak Ops یکی از آثار شاخصی است که موفق می‌شود المان‌های سرگرم‌کننده زیادی داشته باشد و به مرز اعتیادآور ظاهر شدن برسد. بخش آنلاین بازی، چالش‌های بیش‌تری برای شما دارد و می‌توانید با بهترین بازیکنان جهان رقابت داشته باشید. در واقع شما کار خاصی نیاز نیست انجام دهید و تنها با مکانیک خاص بازی می‌توانید به صورت خودکار از مخفی‌کاری لذت ببرید.

Sneak Ops
Sneak Ops
Sneak Ops

تونل‌های امنیتی به شکل پیشرفته در بازی اندروید Sneak Ops وجود دارند و می‌توانید از زیر آن‌ها حرکت کنید. مراحل رفته رفته سخت‌تر می‌شوند و مدت زمان رسیدن به پایان راه نیز افزایش پیدا می‌کند. در پایان معمولا یک کامیون یا هلیکوپتر منتظر شما است که پول‌ها را از مهلکه نیروهای امنیتی خارج کند. چالش‌های محیطی جذابیت خاصی به این اثر داده‌اند و گاها باید بارها مسیر خود را عوض کنید و در صدم ثانیه از تیررس نگهبانان فرار کنید. با کسب امتیازات بیش‌تر، می‌توانید کاراکترهای جدید را خریداری کنید و بازی را سروشکل جدیدتری ببخشید. بازی هر روز برای شما یک مرحله جدید دارد که همه بازیکنان در سراسر دنیا آن را تجربه می‌کنند. اگر زرنگ باشید و بتوانید سریع‌تر این مرحله خاص را به پایان برسانید، در لیدربرد جهانی قرار می‌گیرید و جوایز ارزشمندی دریافت می‌کنید. مسیرها خطی نیستند و چندین راه مخفی را می‌توانید کشف و از آن‌ها عبور کنید.

گیم‌پلی بازی همه المان‌های لازم برای اعتیادآور شدن این اثر را دارد

در بازی Sneak Ops می‌توانید با خرج امتیازات خود، بازی را ذخیره کنید و دفعه بعد از همانجا ادامه دهید. برای به‌دست آوردن امتیازات، حتما نیاز نیست که بارها روی خانه‌ها لمس کنید و تنها باید در مسیرشان قرار بگیرید. رنگ و لعاب مراحل بازی مدام عوض می‌شود و در این زمینه تنوع خوبی را شاهد هستیم. موسیقی نیز همراهی خوبی با سیستم تند و اکشن بازی دارد و سرگرم‌تان می‌کند. هر مرحله از چندین دروازه تشکیل شده است و با عبور از دروازه‌ها، دیگر اتاق‌های پایینی نمی‌توانند تاثیری روی پیش‌روی شما داشته باشند. کنترل روان بازی، این امکان را برای سرعت بخشی هرچه بیش‌تر فراهم آورده است و می‌توانید با لمس سریع صفحه نمایش، کاراکتر خود را به شکل رعدآسا حرکت دهید.

Sneak Ops
Sneak Ops
Sneak Ops
امکان مخفی کاری در مراحل مختلف بازی، یکی از جذاب‌ترین نکات موفقیت آن است

هرگاه که دوربین‌های امنیتی شما را می‌بینند، زنگ هشدار به صدا درمی‌آید و شما چند ثانیه کوتاه فرصت دارید تا به جای امن بروید. راه‌های پیچ در پیچ و دروازه‌های باریک، معمولا مشکل‌ترین بخش بازی هستند و برای عبور از آن‌ها، نیاز به عکس‌العمل‌های سریع دارید. با بیهوش کردن نگهبانان می‌توانید امتیاز بیش‌تری کسب کنید اما مراقب باشید که با چرخش‌های ناگهانی آن‌ها غافلگیر نشوید.

بازی Sneak Ops به دلیل جذابیت خاصی که در گیم‌پلی‌اش دارد، موفق می‌شود سرگرم کننده ظاهر شود. وجود مراحل متنوعی که روزانه در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرند و همچنین تنوع جذاب کاراکتر از عوامل مهم جذابیت بازی هستند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Sneak Ops


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده