// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

فرقه جدید بازی The Division 2 با نام True Sons معرفی شد

کمپانی یوبی سافت با انتشار پستی، اطلاعاتی را از فرقه True Sons بازی The Division 2 با کاربران به اشتراک گذاشت.

در جدیدترین اخبار بازی کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) اطلاعات جدیدی از بازی The Division 2 منتشر کرده است که به جزئيات فرقه جدید آن می‌پردازد. اطلاعات یاد شده که در قالب پستی در وب‌سایت دیویژن منتشر شده است، کاربران را با عملکرد سیستم فرقه‌ها آشنا و چگونگی تعامل کاربران با‌ آنها را برملا می‌کند.

یکی از فرقه‌هایی که برای بازی The Division 2 معرفی شده است True Sons نام دارد. اعضای این گروه در واقع جزو نیرو‌های سابق Joint Task Force هستند که اخیرا به جمع نیرو‌های پلید ملحق شده‌اند. به گفته سازندگان آنها در این بازی به عنوان «مجرمان آموزش دیده» حضور پیدا می‌کنند و به طور کلی بر این باور هستند که می‌توانند با روش‌های خودشان که بیشتر خون و خون‌ریزی است، دنیای آمریکا را باری دیگر احیا کنند. گروه یاد شده در حالی که به دست کلنل Antwon Ridgeway هدایت می‌شود تنها یک فرقه معمولی نیست و در واقع یک مجموعه کاملا نظامی و جداگانه است.

یوبیسافت در مورد فرقه جدید True Sons در وبلاگ خود نوشت:

ترو سانز فرصتی دوباره به انتخاب مردم نمی‌دهد؛ یا به آنها ملحق می‌شوید یا با مرگ به زندگی خود پایان می‌دهید. هر کس یا هر چیزی که سد راه این گروه قرار بگیرد از بین می‌رود تا از این رو آنها بتوانند پادشاهی خود را در واشینگتن دی‌سی ادامه دهند.

به گفته سازندگان، گروه True Sons به عنوان یکی از قوی‌ترین کلاس‌ها در بازی حضور پیدا می‌کنند که البته این موضوع با توجه به نظامی بودن آنها واضح است. آنها در هنگام نبرد از موقعیت‌های مختلف شما را غافل‌گیر خواهند کرد و اگر احساس خطر کنند در حرکتی سریع جریان جنگ را به نفع خود تغییر می‌دهند. به نقل از سازندگان، نیرو‌های True Sons از «رفتار‌ها و مکانیزم‌های منحصر‌به‌فرد» بهره‌مند هستند؛ به طور مثال کلاس Medic آنها به دستگاه‌های شوک مجهز شده است که هم می‌توانند نفرات هم‌تیمی خود را احیا کنند و هم با آن به دشمنان خود شوک وارد کنند. این کلاس حتی این توانایی را دارد که دسته‌های شوک را به سمت دشمنان شلیک کند که البته می‌تواند به تمامی نفرات در مسیر خود شوک وارد کند.

the division 2

کلاس مدیک گروه True Sons در حال شوک وارد کردن به یکی از دشمنان

در خبر‌های مرتبط به این بازی باید بدانید که The Division 2 در جریان رویداد XO18 در دسترس است و بازدیدکنندگان می‌توانند آن را تجربه کنند. همچنین اگر قصد آشنایی با محیط این بازی را دارید می‌توانید نگاهی به تریلر گیم پلی آن بیندازید. در این میان، سازندگان در طی مصاحبه‌ای، اطلاعاتی از  گیم‌پلی و ویژگی‌های این بازی ارائه داده‌اند که در این مطلب می‌توانید ترجمه آن را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ماه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. اولین نسخه این بازی در زومجی نمره ضعیف ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از مطلب بررسی آن به این صورت است. 

در مورد دیویژن، یوبی‌سافت یک اشتباه بزرگ کرد و ضربه آن را هم خورد. تبلیغات بیش از حد و هایپ کردن طرفداران، شاید از لحاظ فروش بتواند موفقیت یک بازی را تضمین کند، ولی هرگز نمی‌تواند اثری را به یک بازی به‌یادماندنی تبدیل کند. دیویژن فقط یک بازی صرفا اکشن است که می‌تواند نهایتا ۱۰ ساعت مخاطب را راضی نگه دارد. ولی پس از پایان این مدت، هیچ عاملی در بازی پیدا نمی‌شود که گیمر را برای بازگشت به آن تشویق کند. این بازی نمونه‌ای از آثاری است که فقط و فقط با ظاهر زیبای خود، قصد دارند تا مخاطبان را جذب کنند. اگر دنبال یک بازی MMO هستید، همین الان هم نمونه‌های بسیار موفق‌تری در بازار هستند و لازم نیست پول خود را صرف بازی به نام دیویژن کنید. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده