نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵

تریلر گیم پلی تازه Anthem به نمایش مبارزات و جابه‌جایی در بازی می‌پردازد

استودیو بایوور تریلر گیم پلی جدیدی از بازی اکشن نقش آفرینی Anthem در رویداد Paris Games Week 2018 منتشر کرد.

استودیو بایوور اخیرا اظهار داشت که به زودی تریلرهای گیم‌پلی بیشتری از بازی Anthem منتشر خواهد کرد که بخش‌های مختلف این بازی اکشن نقش‌آفرینی را در معرض نمایش قرار می‌دهند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو بایوور به وعده خود عمل کرده است و در جریان رویداد Paris Games Week 2018 تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Anthem به اشتراک گذاشته است که بسیار عالی به نظر می‌رسد.

اگر اخبار بازی Anthem را دنبال می‌کنید، باید بگوییم که تریلر گیم‌پلی تازه بازی اطلاعات بسیاری را در اختیار می‌گذارد. این تریلر یکی از ماموریت‌های بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد و در آن شاهد مبارزات و جابه‌جایی‌های بسیاری در دنیای بی‌نظیر بازی هستیم. حرکت با لباس‌های پیشرفته مکانیکی به خصوص زمانی که همانند استایل Iron Man به این طرف و آن طرف پرواز می‌کنند، متحیرکننده و چشم‌گیر است. در این تریلر شاهد صحبت توسعه‌دهندگان بازی هستیم که اطلاعات بیشتری را از ساختار کاراکترها، توانایی‌ها و موارد دیگر در اختیار می‌گذارند. شما می‌توانید این تریلر را در انتهای مطلب مشاهده کنید ولی پیش از آن به این نکته توجه داشته باشید که این گیم‌پلی مربوط به نسخه آلفا بازی است.

در آینده نزدیک شاهد تریلرهای گیم‌پلی بیشتری از بازی Anthem خواهیم بود. چند روز پیش، بن اروینگ و مایک گمبل از استودیو بایوور تایید کردند که آن‌ها در ماه نوامبر (آبان-آذر) لایواستریم دیگری برگزار خواهند کرد و به تجربه بازی خواهند پرداخت. بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. کاربران پرمیوم EA Access نیز می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن ‌ماه (۱۵ فوریه) به بازی دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده