نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

بازی Storm Boy با انتشار تریلر جذابی معرفی شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی با انتشار تریلر جدیدی به معرفی بازی مستقل Storm Boy پرداخت.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بخش سرگرمی های تعاملی سونی از بازی جذاب و مستقل جدیدی با نام Storm Boy رونمایی کرده است که توسعه آن را استودیو استرالیایی Blowfish (بلوفیش) بر عهده دارد. این بازی بر اساس یک کتاب کودک با همین نام که مربوط به سال ۱۹۶۰ است، ساخته می‌شود و داستان رابطه یک پسربچه و حیوان خانگی‌اش، آقای پرسیوال (Mr. Percival) را روایت می‌کند. این بازی در سواحل استرالیای جنوبی جریان دارد؛ جایی که پروتاگونیست بازی آقای پرسیوال را نجات می‌دهد و به شکلی دوستانه با او رفتار می‌کند.

اگر به دنبال اثری با لحن دلپذیر و فضایی آرام و به دور از قیل و قال هستید، بازی Storm Boy می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ظاهرا گیم‌پلی بازی از مینی‌گیم‌هایی تشکیل شده است که احساس راحتی و آرامش را به مخاطبان القا می‌کند و توسعه‌دهندگان قصد دارند تا با موارد این‌چنینی توجه بازیکنان را به بازی جلب کنند.

از میان مینی‌گیم‌های بازی می‌توان به نقاشی روی شن، قایق‌رانی، صید صدف، بازی با آقای پرسیوال، غذا دادن به او و جابه‌جایی روی شن‌ها به وسیله وسایل نقلیه دارای بادبان اشاره کرد. با اینکه به نظر نمی‌رسد بازی Storm Boy به اندازه بازی‌هایی که در ماه نوامبر (آبان-آذر) منتشر می‌شوند، هایپ بازیکنان را به سقف بچسباند، اما این بازی برای آن دسته از بازیکنانی که به دنبال آرامش و فراغت از بازی‌های پرزرق و برق امروزی هستند، مناسب خواهد بود.

بازی Storm Boy در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۲۰ نوامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر معرفی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده