نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴

تریلر تازه بازی Ace Combat 7: Skies Unknown با محوریت شخصی سازی هواپیماها

شعبه اروپایی کمپانی باندای نامکو تریلر جدیدی از Ace Combat 7: Skies Unknown به منظور نمایش سیستم شخصی‌سازی بازی منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شعبه اروپایی کمپانی باندای نامکو تریلر جدیدی را از بازی Ace Combat 7: Skies Unknown منتشر کرده است که طیف وسیع گزینه‌هایی که بازی برای شخصی‌سازی هواپیماها در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، به نمایش در می‌آورد.

تریلر جدید بازی Ace Combat 7: Skies Unknown نگاهی اجمالی به بخش Aircraft Tree دارد که ظاهرا شبیه به درخت مهارت در سایر بازی‌های امروزی است. در این تریلر شاهد خریداری جت جنگنده F-140 با استفاده از پول رایج درون بازی هستیم و پس از آن بلافاصله نحوه عمل جت بزرگ ناونشینی به نمایش در می‌آید که از طریق بخش Aircraft Tree به موشک هوا به هوای 8AAM مجهز می‌شود. این تریلر همچنین به نمایش خریداری و نحوه کارکرد هواگرد تهاجمی AC-130 و تعدادی از جت‌های دیگر می‌پردازد.

در بخش دیگری از این تریلر شاهد گزینه‌های بسیار زیادی برای شخصی‌سازی جنگ‌افزارها هستیم. بازیکنان پس از انتخاب یک جت می‌توانند به تعویض انواع موشک‌ها، استایل بدنه و بال‌ها بپردازند و آن را به سلیقه خود تغییر دهند. این تریلر در نهایت برخی از نشان‌هایی (Emblem) را که در بازی Ace Combat 7: Skies Unknown وجود دارد و با تکمیل برخی از چالش‌های داخل بازی می‌توان آن‌ها را آزاد کرد، در معرض نمایش قرار می‌دهد.

کمپانی باندای نامکو چند ماه پیش از تاخیر بازی Ace Combat 7: Skies Unknown خبر داد و اظهار داشت که این بازی در تاریخ ۲۸ دی ماه (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹) برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۱ فوریه ۲۰۱۹) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر تازه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده