نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۴

کیتی هلمز نقش اصلی فیلم The Boy 2 را بازی می‌کند

کمپانی STX از اضافه شدن کیتی هلمز به فیلم The Boy 2 (پسر ۲) برای بازی در نقش اصلی آن خبر داد.

پس از موفقیت فیلم Annabelle (آنابل) و فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) به‌همراه بازگشت عروسک چاکی در ریبوت فیلم Child's Play (بازی بچگانه)، به نظر می‌رسد که قرار است شاهد بازگشت عروسک‌های شیطانی به دنیای فیلم‌های ترسناک هالیوودی باشیم. فیلم The Boy (پسر)، یکی از فیلم‌های موفق با محوریت یک عروسک شیطانی بود که در سال ۲۰۱۶ اکران شد. با اینکه این فیلم نقدهای ضعیفی را از منتقدان دریافت کرد، اما موفق شد بیش از ۶۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند تا با توجه به بودجه ساخت ۱۰ میلیون دلاری فیلم، خیلی زود کمپانی اس‌تی‌ایکس اینترتینمنت (STX Entertainment) دستور ساخت دنباله این اثر را صادر کند. لورن کوهن و روپرت اوانس، نقش‌های اصلی فیلم The Boy را بر عهده داشتند که قرار نیست در دنباله این فیلم بازگردند.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی فیلم The Boy 2 انتخاب و رسما معرفی شده است. کیتی هلمز، بازیگر فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند)، قرار است نقش اصلی این فیلم را بازی کند. هلمز نقش شخصیتی به‌نام لیزا را در فیلم The Boy 2 بر عهده دارد. طبق خلاصه داستان این قسمت، یک خانواده به عمارت هیلشایر نقل مکان می‌کنند که پسر کوچک آن‌ها خیلی زود یک دوست جدید و غیر متعارف را پیدا می‌کند. مانند قسمت اول، ویلیام برنت بل وظیفه کارگردانی و استیسی منیر وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Boy را بر عهده دارد. پیش از ساخت و کارگردانی فیلم The Boy 2، برنت بل قرار است فیلم Separation (جدایی) را که یک فیلم ترسناک دیگر است، کارگردانی کند.

فیلمبرداری و تولید فیلم The Boy 2 قرار است از تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۴ دی امسال) در شهر ویکتوریا در ایالت بریتیش کلمبیا در کشور کانادا آغاز شود. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که دنباله فیلم The Boy در ایام هالووین سال ۲۰۱۹ یا پیش از آن، اکران شود.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده