نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶

اولین ویدیو از فیلم سینمایی ما همه باهم هستیم منتشر شد

اولین ویدیو از فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی با بازی مهران مدیری، لیلا حاتمی و محمدرضا گلزار منتشر شد.

فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی در حال ساخت است. مدتی پیش اعلام شده بود که تدوین این فیلم سینمایی به پایان رسیده است. حال به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، اولین ویدیو از پشت صحنه این فیلم پربازیگر منتشر شده است. فیلم سینمایی «ما همه با هم هسیتم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی رضا میرکریمی روایتی کمدی از سقوط یک هواپیما را تعریف خواهد کرد. این فیلم سینمایی که یکی از پربازیگرترین فیلم‌های سینمای ایران به شمار می‌رود، با حضور بازیگرانی مانند مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، حسن معجونی، سروش صحت، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری، نادر فلاح، مانی حقیقی، هوتن شکیبا، سیروس گرجستانی، رضا ناجی، علی شادمان، هانیه توسلی، سیاوش چراغی‌پور، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقاکاشانی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی، دانیال کاظمی و جواد عزتی در حال ساخت است. شما در زیر می‌توانید ویدیو پشت صحنه این فیلم را ببینید.

دانلود از آپارات

کمال تبریزی، کارگردان فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» سابقه ساخت فیلم‌هایی مانند «مارمولک»، «مارموز» «طبقه هساث»، «لیلی با من است» و «یک تکه نان» را داشته است. مهران مدیری، بازیگر این فیلم سینمایی پیش از این در فیلم‌هایی مانند «توکیو بدون توقف»، «دایره زنگی» و «پل چوبی» نقش آفرینی کرده است. محمدرضا گلزار نیز سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «سلام بمبئی» و «آتش بس» را دارد. لیلا حاتمی، دیگر بازیگر این فیلم سینمایی در فیلم‌هایی مانند «رگ خواب»، «جدایی نادر از سیمین» و «لیلا» بازی کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده