نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۴

اولین تصاویر از حضور گروه Doom Patrol در سریال Titans

به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از حضور گروه دووم پاترول (Doom Patrol) در سریال Titans منتشر شده است.

جمعه گذشته شاهد انتشار سومین قسمت از سریال Titans (تایتان‌ها) بودیم. در این قسمت برای اولین‌بار دیک گریسون (رابین) و ریچل (ریون) با استارفایر و بیست بوی ملاقات کردند. در طول این قسمت شاهد منشا داستانی ریون نیز بودیم. پیش از این در قسمت دوم، با هاوک و داو ملاقات کرده بودیم و در این سریال قرار است شاهد حضور گروه Doom Patrol نیز باشیم که در واقع این گروه در این سریال برای اولین‌بار معرفی خواهند شد و سپس در سریال مستقل خود باز خواهند گشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از حضور گروه Doom Patrol در سریال Titans منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور الستا-گرل، نگاتیو من و رباتمن هستیم که در کنار آن‌ها بیست بوی نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Doom Patrol نام قسمت چهارم فصل اول سریال Titans است که در این قسمت بیست بوی تصمیم می‌گیرد تا ریچل را به نزد یک خانواده نامتعارف ببرد که روی اعضای این گروه آزمایش‌های پزشکی غلط و غیر قانونی انجام شده است. فصل اول سریال Titans در ۱۲ قسمت تولید شده است که این قسمت‌ها در طول سال ۲۰۱۸ و در روز جمعه، از شبکه دی سی یونیورس (DC Universe) منتشر خواهند شد. سریال Titans برای فصل دوم نیز تمدید شده است. همچنین سریال Doom Patrol نیز قرار است سال آینده منتشر شود.

برنتون توایتز در نقش دیک گریسون (رابین)، آنا دیوپ در نقش استارفایر، تیگان کرافت در نقش ریچل (ریون)، آلن ریچسون در نقش هاوک، مینکا کلی در نقش داو، رایان پاتر در نقش بیست بوی (Beast Boy)، لیندزی گورت در نقش کارآگاه ایمی رهرباخ، برونو بیچیر در نقش کتر نایلز کولدر (رئیس)، کران والترز در نقش جیسون تاد (رابین)، آوریل بالبی در نقش ریتا فار (الستا-گرل)، جیک میشلز در نقش رباتمن، کانر لزلی در نقش واندر گرل، دوین مورفی در نقش نگاتیو من و سیموس دور، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Titans حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده