نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Aquaman منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Aquaman (آکوامن) را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Aquaman را منتشر کرده است. با نزدیک شدن به زمان اکران اولین فیلم مستقل شخصیت آکوامن، تبلیغ تلویزیونی کوتاهی به منظور گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار از دی سی (DC) منتشر شده است که بیشتر تصاویر آن را در دو تریلر قبلی این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی نیز است. فیلم Aquaman در کریسمس امسال باید با رقیبان سر سخت و بزرگی از جمله فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) و فیلم Bumblebee (بامبل بی) در گیشه رقابت کند. اولین تریلر فیلم آکوامن در ماه تیر امسال و دومین تریلر این فیلم در ماه گذشته منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

جیسون موموآ در نقش آرتور کری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده جیمز وان براساس فیلمنامه‌ای از ویل بیل، بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده