نویسنده: حمزه سروری
// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

اپیک گیمز استودیوهای جدیدی در نیوزلند و استرالیا تاسیس می‌کند

کمپانی Epic Games، توسعه‌دهنده‌ی بازی بسیار محبوب این روزها یعنی Fortnite برنامه دارد در کشورهای نیوزلند و استرالیا استودیوهای جدیدی باز کند. با زومجی همراه باشید.

بازی Fortnite که محبوب‌ترین بازی این روزها در صنعت بازی‌های ویدیویی است منجر به رشد عظیم شرکت Epic Games شده است. به‌عنوان قسمتی از پیشرفت خود، این کمپانی برنامه دارد استودیوهای توسعه‌دهنده جدیدی در کشورهای استرالیا و نیوزلند ‌به‌راه بیاندازد. رهبری این استودیوها نیز با تونی رید خواهد بود؛ او پیش از این سِمت مدیر اتحادیه‌ی بازیسازان استرالیا (GDAA) را بر عهده داشته است. 

به گزارش Gameindustry.biz، تونی رید این اطلاعیه را در پایان کنفرانس Game Connect Pacific Asia (کنفرانسی که هر ساله در استرالیا برگزار می‌شود و پیشرفت‌های شکل گرفته‌ مربوط به بازی‌های ویدیویی در منطقه‌ی آسیای آرام در آن بررسی می‌شود) اعلام کرد. او برای بر عهده گرفتن رهبری استودیوهای جدید اپیک گیمز از مدیریت GDAA استعفا داده است. 

بیانیه‌ی استعفای او در کنفرانس GCAP به شرح زیر است:

هر ساله در این کنفرانس من وقتی را به بازتاب دادن اتفافات اختصاص می‌دادم اما امسال بگذارید به سال ۲۰۰۹ برگردم؛ زمانی که من مدیریت اتحادیه‌ی بازیسازان استرالیا و این همایش را برعهده گرفتم. در آن زمان من گفتم که نهایتاً ده سال خواهم ما‌ند و همکاری خواهم کرد و همچنین عمیقاً باور داشتم که هر انجمنی و هر عضوی از صنعت نیاز به تغییر در مالکیت دارد تا با ایده‌های جدید، دیدگاه‌های جدید و رویکردهای جدید پیشرفت بکند. من چند هفته پیش از سمت خودم به‌عنوان مدیر اجرایی اتحادیه استعفا دادم و این آخرین باری خواهد بود که به‌عنوان میزبان شما در GCAP حاضر هستم. 

من به کاری که در این‌جا به پایان رساندم افتخار می‌کنم ولی بیشتر از همه به شما افتخار می‌کنم؛ چرا که شما در بدترین زمان‌های ممکن با ما بودید و باعث شدید که هم‌اکنون جهان توجهی به‌خصوص به سهم ما در این صنعت داشته داشته باشد. شما با همکاری و تلاش خود انجمنی ایجاد کردید که جهان به آن احترام می‌گذارد. این یک دستاورد عظیم است و برای به سرانجام رساندن آن به‌شما افتخار می‌کنم.

پس از علنی کرد استعفای خود، تونی رید اعلام کرد که او با اپیک گیمز در افتتاح استودیوهای جدیدش در استرالیا و نیوزلند همکاری خواهد کرد. هنگامی که از او سوال شد این استودیوها چه وظیفه‌ای برعهده خواهند داشت، نقش اصلی‌شان چیست یا حتی چه‌زمانی افتتاح می‌شوند، تونی رید از جواب دادن سر باز زد و تنها به گفتن «اخبار زیادی در راه است» بسنده کرد.

با اضافه شدن شعب جدید در منطقه‌ی آسیای آرام، تعداد استودیوهای زیردست Epic Games به عدد ۱۲ خواهد رسید. این کمپانی هم‌اکنون ده شعبه‌ی دیگر در کارولینای شمالی، سلت لیک سیتی، سیاتل، آلمان، کره جنوبی، ژاپن، سوئد و بریتانیا دارد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده