// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تریلر نسخه ریمیک بازی MediEvil به‌زودی منتشر می‌ شود

کمپانی سونی اعلام کرد که به‌زودی تریلری از نسخه ریمیک بازی MediEvil که برای پلی استیشن 4 در دست ساخت قرار دارد، منتشر می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های قدیمی و همچنان MediEvil هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. شان لیدن، رییس بخش سرگرم‌های تعاملی سونی، اعلام کرد که اولین تریلر از نسخه ریمیک بازی MediEvil در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان ماه) منتشر می‌شود. گفتنی است که بازی مذکور برای پلی استیشن 4 در حال توسعه است.

لیدن در سایت پلی استیشن همچنین خاطر نشان کرد که این بازی یک بازسازی کامل است و نه یک ریمستر. لیدن در ابتدا پس از معرفی این محصول در رویداد پلی استیشن اکسپرینس (PlayStation Experience) در سال ۲۰۱۷ اعلام کرده بود که این بازی به طور ریمستر برای پلی استیشن 4 ساخته می‌شود که حال شاهد شفاف‌سازی این موضوع هستیم. لیدن در این باره نوشت:

این محصول یک بازسازی است. ما پایه‌های اصلی بازی همچون طراحی اولیه، المان‌های هنری و دیگر موارد اصلی بازی را در دست گرفته‌ایم و در حال همکاری با استودیو آدر اوشن اینتراکتیور (Other Ocean Interactive) هستیم. این استودیو با موارد یاد شده در حال توسعه نسخه ریمیک بازی MediEvil است؛ اثری که در دوران PS1 روی آن فعالیت داشته‌ام.

medievil

تصویر از نسخه قدیمی بازی MediEvil است

از دیگر آثاری که استودیو آدر اوشن روی آن فعالیت داشته‌ است می‌توان به بازی IDARB و Giant Cop اشاره کرد. همچنین آنها در توسعه پورت بازی‌هایی همچون Minecraft، Stacking و Super Time Force نیز همکاری کرده‌اند. لیدن در مورد استودیو سازنده این ریمیک افزود:

ما در حال همکاری با تیمی هستیم که ۲۰ سال پیش روی این پروژه کار کرده‌اند. به همین دلیل است که قصد داریم یک تجربه واقعی از نسخه اصلی را در این ریمیک جای دهیم. به همین دلیل است که توسعه ریمیک را به توسعه‌دهندگان پیشین آن سپرده‌ایم و این موضوع برای ما خوشحال‌کننده است.

نسخه اصلی بازی MediEvil که در سبک هک اند اسلش ساخته شده است در مورد شوالیه‌ای به نام Sir Daniel Fortesque است. این محصول در استودیو کمبریج (Cambridge) در سال ۱۹۹۸ ساخته و روی PS1 منتشر شده است. نسخه ریمیک بازی MediEvil هم اکنون برای پلی استیشن 4 در دست ساخت قرار دارد و اولین تریلر آن در تاریخ ۹ آبان ماه به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات خود را در مورد این بازی خاطره‌انگیز با زومجی در میان بگذارید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده