// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

DeepCool از خنک کننده‌ی GAMMAXX L240 مجهز به نورپردازی RGB رونمایی کرد

کمپانی DeepCool اخیرا از جدیدترین خنک کننده‌ی مایع خود با نام GAMMAXX L240 رونمایی کرده است.

کمپانی خوش‌نام DeepCool طی روز‌های گذشته از جدیدترین خنک کننده‌ی AIO خود با نام GAMMAXX L240 رونمایی کرده است. این محصول جدید به یک سیستم نورپردازی جدید RGB LED قابل آدرس‌دهی مجهز شده است که توسط یک هدر استاندارد aRGB به مادربورد متصل می‌شود. این نورپردازی می‌تواند با تمامی نرم افزارهای رایج شخصی‌سازی نورپردازی سیستم نظیر ASUS Aura Sync ،GIGABYTE RGB Fusion ،MSI Mystic Light ،ASRock Polychrome و حتی Biostar VividLED DJ و غیره تنظیم و سفارشی شود.

deepcool gammaxxl240

نورپردازی GAMMAXX L240 به صورت یک تزئین مینیمالیستی خاص در قسمت بلاک پمپ در نظر گرفته شده است که زیبایی رایانه‌های گیمینگ را به حداکثر برساند. این محصول به دو عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری مجهز به LED نیز تجهیز شده تا تهویه‌ی رادیاتور ۲۴۰ در ۱۲۰ میلیمتری آن با قدرت هرچه بیشتر انجام شود.

این فن‌ها می‌توانند سرعت چرخشی بین ۵۰۰ تا حداکثر ۱۸۰۰ دور بر دقیقه داشته باشند و حداکثر حجم هوایی تا ۶۹/۳۴ سانتی متر مکعب هوا را جابه جا کنند. این درحالی است که فن‌های این محصول تنها تا میزان ۳۰ دسی‌بل صدا ایجاد می‌کنند که از این نظر می‌توان GAMMAXX L240 را یکی از کم‌ صدا‌ترین محصولات بازار در نظر گرفت.‌

سوکت‌های پردازنده‌ قابل پشتیبانی توسط این این خنک کننده نیز شامل سوکت‌های LGA2066 و LGA115x از کمپانی اینتل و AM4 و +AM3 از کمپانی AMD است. این محصول زیبا و کم صدا با قیمت ۹۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.


منبع techpowerup.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده