// یکشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Pitch Invaders؛ فوتبال سه‌نفره

در بازی Pitch Invaders می‌توانید فوتبال را با المان‌های سرگرم‌کننده تجربه کنید و لذت ببرید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Pitch Invaders اثر جذابی است که فوتبال را با تم‌های خنده‌دار ارائه می‌کند و می‌توانید با دوستان خود سرگرم شوید. NorApps AS در این زمینه عالی کار کرده است و گیم‌پلی بسیار روانی را شاهد هستیم. در این بازی اندروید و آیفون، می‌توانید به‌صورت آنلاین با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان رقابت کنید و لحظات خنده‌داری را تجربه کنید.

بازی Pitch Invaders تماما به‌شکل آنلاین اجرا می‌شود و باید با بازیکنان سراسر جهان یا دوستان خود بازی کنید. شما سه بازیکن را از ترکیب خود انتخاب و روانه زمین می‌کنید. این سه بازیکن با سه بازیکن تیم روبه‌رو بازی می‌کنند و هر تیمی که بتواند بیش‌ترین گل را به ثمر برساند، پیروز می‌شود. اما قضیه به همین سادگی‌ها نیست و گل زدن کار بسیار مشکلی است. بازی روی سیستم نوبتی پایه‌ریزی شده است و شما در هر نوبت، اجازه دارید که دوبار توپ را لمس کنید. تنها کافی است که بازیکن خود را به سمت عقب بکشید و با پرتاب‌کردن وی به سمت توپ و نشانه‌گیری صحیح، توپ را شوت کنید. انتخاب اینکه با کدام بازیکن خود حمله را شروع می‌کنید، کاملا به خودتان بستگی دارد. حتی می‌توانید اصلا کاری به توپ نداشته باشید و صرفا بازیکنان حریف را از حالت تعادل خارج کنید. وجود چنین سیستمی مخصوصا وقتی که با بازیکنان واقعی بازی می‌کنید، واقعا لذت‌بخش است و صحنه‌های بسیار خنده‌داری را ایجاد می‌کند. این گیم‌پلی واقعا اعتیادآور است و سازندگان تلاش زیادی روی هرچه روان بودن آن کرده‌اند. تنها ایرادی که در بازی وجود دارد، اتصال کُند و چند دقیقه‌ای به سرورهای بازی است و معمولا باید مدت زمان بیش‌تری برای تجربه یک بازی آنلاین صبر کنید.

متن جایگزین
متن جایگزین
متن جایگزین

بازی Pitch Invaders انیمیشن‌های خنده‌دار بسیاری دارد و بازیکن‌ها چه هنگام گل زدن و چه هنگام عدم موفقیت، عکس‌العمل‌های بسیار جالبی از خودشان بروز می‌دهند. هر بار که در زدن توپ تعلل کنید، نوبت به تیم حریف واگذار می‌شود و شما فرصت شوت‌کردن را از دست خواهید داد. کاراکترها واقعا چهره‌های جذابی دارند و به ترول‌ها بی‌شباهت نیستند. در واقع پیش‌زمینه داستانی بازی Pitch Invaders نیز از همین مورد شروع شده است. هنگامی که کشورهای مختلف با یکدیگر به نبرد پرداخته‌اند، معمولا کشورهای بیگانه ورزش و فرهنگ خودشان را به زور به کشورهای دیگر تحمیل کرده‌اند. حال این وسط تنها چیزی که به مزاق همه خوش آمده است فوتبال بوده است. این بازی نیز دقیقا بیگانگانی را نشان می‌دهد که به بازی فوتبال می‌پردازند و به شکل خنده‌داری سعی می‌کنند که از آن لذت ببرند.

انیمیشن‌های بازی بسیار جذاب هستند و بازیکنان عکس العمل‌های خنده‌داری دارند

در تجربه بازی Pitch Invaders می‌توانید از قدرت‌های فوق‌العاده استفاده کنید و ضربات سنگین‌تری به توپ بزنید. شما باید استراتژی مناسبی جهت رسیدن به دروازه حریف داشته باشید و حرکات تیم مقابل را نیز در نظر بگیرید. وقتی که مطمئنید نمی‌توانید با دو ضربه توپ را به گل تبدیل کنید، حتما باید روش دیگری را انتخاب کنید و چشم‌انتظار نوبت بعدی خود باشید. چنین روندی کم کم برای‌تان آشکار می‌شود و می‌توانید با مهارت بهتری بازی را ادامه دهید. بازی را می‌توانید در دو حالت آرکید و کژوال انجام دهید که در حالت کژوال قادر خواهید بود آزادانه‌تر به تجربه بازی بپردازید. با کسب امتیازات و پیروزی‌های بیش‌تر، می‌توانید بازیکن جدید بخرید و پست‌های مختلف خود را قدرتمند کنید. چیدن صحیح ترکیب هنگام شروع بازی و انتخاب قدرتمندترین بازیکن برای هر پست، نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید.

Pitch Invaders
Pitch Invaders
Pitch Invaders
امکان خرید بازیکنان جدید و چیدن ترکیب‌های موردعلاقه، انگیزه لازم را برای بازیکنان ایجاد می‌کند

دوربین بازی Pitch Invaders به‌خوبی از بالا همه چیز را نشان می‌دهد و می‌توانید تمرکز بهتری روی بازیکنان خود داشته باشید. اگر از قدرت‌های فوق‌العاده خود استفاده کنید، می‌توانید توپ را در مسافت بیش‌تری به حرکت درآورید؛ در این‌صورت حتی بازیکنان حریف نیز توان ایستادن در برابر توپ را نخواهند داشت. سیستم نوبتی این اجازه را به شما می‌دهد که بدون توجه به حرکت بازیکنان حریف، توپ را از روزنه‌های مختلف وارد دروازه کنید. یکی از نکات جذاب بازی که برای من جالب بود، ایجاد انگیزه مناسب سازندگان برای خرید بازیکن‌های جدید است. بازیکنان جدید آن‌قدر توانایی‌های جدید و شکل و شمایل جذابی دارند که هر بازیکنی را وسوسه می‌کند که با امتیازات خود، آن‌ها را خریداری کند. با قرار دادن این بازیکنان در ترکیب تیم خود، می‌توانید تغییرات محسوسی را در گیم‌پلی نیز مشاهده کنید و سرعت را به بازی خود اضافه کنید.

بازی Pitch Invaders همه عناصر لازم برای سرگرم‌کردن بازیکنان را دارد و سعی کرده است که برای این منظور از المان‌های خنده‌دار استفاده کند. کاراکترهایی با چهره‌های عجیب و انیمیشن‌های خنده‌دار، همگی نکاتی هستند که نشان می‌دهند بازی فارغ از گیم‌پلی فوتبالی خودش، توجه بیش‌تری نسبت به فرعیات داشته است. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pitch Invaders


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده