نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

بازی Helldivers را تا فردا به رایگان تجربه کنید

بازیکنان می‌توانند به مدت محدودی بازی Helldivers را که به‌تازگی میزبان آپدیت جدیدی شده است، به رایگان در استیم تجربه کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Helldivers، ساخته استودیو Arrowhead تا فردا به صورت رایگان قابل تجربه است و کاربران استیم می‌توانند به مدت محدود این بازی تیراندازی Twin-stick را امتحان کنند. افزون بر این، به‌روزرسانی بزرگی برای بازی Helldivers منتشر شده است که سطوح دشواری بسیار مشکل و دشمنان سرسخت جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

بازی Helldivers تا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه یکشنبه، ششم آبان ماه به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. همچنین اگر پس از این مدتِ محدود قصد تهیه بازی را داشته باشید، می‌توانید تا ۷ آبان ماه (۲۹ اکتبر) آن را با تخفیف به قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری کنید که نزدیک به کم‌ترین قیمتی است که بازی تابه‌حال داشته است.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های Magicka هستید، بازی Helldivers احتمالا ارزش تجربه خواهد داشت و به‌روزرسانی تازه بازی نیز موارد جدیدی را برای بازگرداندن بازیکنان قدیمی ارائه می‌دهد. بازیکنان از حالا می‌توانند در سه درجه سختی An Exercise in Futility (سطح ۱۳)، The Definition of Insanity (سطح ۱۴) و Inner Circle of Hell (سطح ۱۵) به تجربه بازی بپردازند.

پس از انجام این به‌روزرسانی، بازیکنان با سه دشمن چالش‌برانگیز تازه مبارزه خواهند کرد که از میان آن‌ها می‌توان به Shadow، یک شکارچی که می‌تواند خود را مخفی کند و با آزاد کردن بذرهایی سایر دشمنان را به منطقه بیاورد، اشاره کرد. بازیکان همچنین قادر به استفاده از مسلسل MGX-42 خواهند بود که پس از شلیک ۳۰۰ تیر دیگر قابل استفاده نیست و باید آن را دور انداخت. شما می‌توانید نحوه کار این سلاح را در تصویری که در منبع خبر موجود است مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع PCGAMER
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده