نویسنده: علی کمالی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳

آپدیت جدید پابجی موبایل حالت شب را به بازی اضافه می‌کند

با آپدیت جدید بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) که با شماره نسخه 0.9.0 منتشر شده، ویژگی‌های جدیدی از جمله حالت شب به این بازی اضافه شده است.

نسخه موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این روزها یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان PUBG، با ارائه جدیدترین آپدیتش، صاحب پیشرفت‌های مختلف، چند آیتم جدید و یک حالت جذاب شده است. به‌روزرسانی 0.9.0 این بازی در حالی منتشر شده است که ماه گذشته نقشه Sanhok در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفته بود. البته آپدیت اخیر، شامل هیچ نقشه جدیدی نیست، اما چند آیتم تازه را به بازی اضافه می‌کند و احتمالا حس و حال هالووین را به پابجی موبایل می‌آورد.

اکنون یک حالت شب به نقشه Erangel، که اولین نقشه ارائه شده‌ در بازی است، اضافه شده است. بازیکن‌ها قادر خواهند بود بین روز و شب سوییچ کنند و همچنین به دنبال عینک‌های دید در شب بگردند تا بتوانند دید بهتری در حالت شب (Night Mode) داشته باشند. اما شاید برای بازیکن‌های پابجی، مهم‌تر از همه این باشد که جزییات جدیدی به نقشه بازی اضافه شده است که از بین آنها می‌توان به ساختمان‌ها، درختان، سنگرها و موانع در نزدیکی رودخانه‌ها اشاره کرد.

اکنون تمام نقشه‌های پابجی موبایل از آیتم‌های تزیینی مخصوص هالووین بهره می‌برند تا بازیکن‌ها همزمان با این جشن سالانه، ترس و وحشت را در این بازی هم حس کنند. آیتم‌های مخصوص هالووین شامل نارنجک‌های انفجاری بزرگ و جعبه‌های حاوی آدمک‌های مرده می‌شوند. همچنین بازیکن‌ها می‌توانند پوسته‌های ویژه هالووین برای سلاح‌ها و وسایل نقلیه را آزاد کنند و ظاهر خود را با رنگ‌ها و لوگوهای بیشتر، تغییر دهند.

آیتم‌های جدیدی که با آپدیت 0.9.0 به بازی اضافه شده‌اند فقط مربوط به هالووین نیستند. به هر حال بازیکن‌های PUBG Mobile بهتر از هر کسی می‌دانند که اگر یک آپدیت شامل ارتقاهایی در بخش مسابقات، پیشرفت‌های فنی، بالانس بازی، بهبود سلاح‌ها و وسایل نقلیه و همچنین طراحی‌های جدید برای نشانه‌گر سلاح‌ها نباشد، اصلا آپدیت به حساب نمی‌آید. علاوه‌ بر این، یک حالت تماشاچی یا ناظر هم به بازی اضافه می‌شود که از طریق آن می‌توانید نحوه بازی کردن حریفان خود را تا پایان مسابقه مشاهده کنید. در این میان، یک بخش «چالش‌های گروهی» (Crew Challenge) جدید هم وجود دارد که در آن بازیکن‌ها می‌توانند گروه‌های شش نفره تشکیل دهند و برای به‌دست آوردن پاداش‌های اختصاص، به رقابت بپردازند. در نهایت تفنگ QBU DMR و همچنین وانت Rony هم به نقشه Sanhok اضافه شده است.

پابجی موبایل هم‌اکنون به صورت رایگان و از طریق اپ استور و گوگل پلی، برای پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده