// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷

متن خداحافظی اندرو لینکلن منتشر شد

طبق اخبار منتشر شده اندرو لینکلن، بازیگر نقش ریک گرایمز در سریال The Walking Dead متنی با محوریت خداحافظی از مطبوعات به عنوان بخشی از خانواده‌اش را منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

از شروع کار سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) در سال ۲۰۱۰ تا به حال، اندرو لینکلن جزئی جدایی‌ناپذیر از این سریال به حساب می‌آمد. اما این بازیگر بعد از نقش آفرینی کاراکتر ریک گرایمز در این اثر به مدت هشت سال حال در طول فصل نهم از تیم بازیگری این سریال زامبی-محور خارج شد. حال طبق اخبار منتشر شده از این بازیگر شاهد رونمایی او از متنی با محوریت مطبوعات به عنوان بخشی از خانواده‌اش هستیم. شما در ادامه می‌توانید این نامه را به طور کامل مطالعه کنید:

از شما متشکرم،

به خاطر حضور و پشتیبانی‌هایتان در این ماجراجویی. به خاطر نُه سال ترس، اندوه و خشم. بیایید با این موضوع روبه‌رو شویم که این جسارت و اراده شما بود که این مجموعه تلویزیونی طی ۱۱۵ اپیزود ساخته شد و هنوز هم به کار خود ادامه می‌دهد. همچنین از شما به خاطر خدمات روزنامه‌نگاری که پشت هر سطحی متمدانه از استقامت انسان قرار دارند سپاسگزارم. این سریال با وجود حجم زیادی از محتوا درباره زامبی‌ها و اجساد مرده، سرشار از مواردی است که زنده هستند؛ داستانی درباره امید، خانواده و دوستی؛ مردمی که در عین وجود هیچ شباهتی به یکدیگر متوجه می‌شوند که کاملا یکسان هستند؛ مردمی که برای یافتن انسانیت، خانه و سرپناه با یکدیگر متحد شده‌اند؛ داستانی که احتمالا در حال حاضر بیشتر با موقعیت متناسب است تا زمانی که ما شروع به کار کردیم.

این نقش هیجان‌انگیز‌ترین، چالش‌بر‌انگیزترین و رضایت‌بخش‌ترین کاراکتری است که در طول دوران کاری‌ام به نمایش در آوردم و تقریبا برای یک دهه، بهترین ماجراجویی‌ای بود که در زندگی کاری و حرفه‌ایم انجام داده بودم. این فصل از سریال حس نمایش و مجموعه‌ای را به من القا می‌کند که همیشه عاشق آن بوده‌ام؛ این حس که عاشق تمامی آن سال‌ها و دنیایی بودم که پس از انتشار اپیزود آزمایشی، همیشه در آن در حال پیشرفت بوده‌ایم. با شمارش و حساب تقریبا دقیق خود تا این لحظه من چیزی حدود ۴۰۰ زامبی را در این سریال و دنیای آخرالزمانی آن نابود کرده‌ام. یک اسب را گم کرده‌ام، یک اسب پیدا کردم، یک دختر گم کردم که قضیه اصلا خوب پیش نرفت، یک سگ را خوردم، دوبار یک پانچوی گوشتی را به تن کردم، سه بار چاقو خوردم، یک بار هم گلوی یک مرد را خوردم (متاسفم، کار عجیبی بود، مزه مرغ هم می‌داد) و ۱۲ بار هم چکمه‌های کابویی‌ام را تعمیر کردم.

ما به عنوان یک فیلم مستقل شروع به کار کردیم و سال‌ها بعد تبدیل به یک سرنام سه حرفی شدیم. در طول این راه ما افتخار به دست آوردن لذت منحصربه‌فرد ملاقات با زامبی‌ها در سرتاسر سیاره آبی زیبایمان را داشتیم. از توکیو تا جزیره ترینیداد (کرانه شمال شرقی ونزوئلا) مردم به خاطر عشقشان به داستان تلاش برای زنده ماندن و موهای خوشگل و دوست‌داشتنی نورمن ریداس، با هم متحد شدند.

این نقش برای من یک سفر طوفانی و هیجان‌‌انگیز بود؛ سفری که با دوستی مجموعه و طرفدارانش و همچنین بخش کوچکی از شما دوستان مطبوعاتی شکل گرفت. من منتظر حمایت شما از فصل بعدی مجموعه و دوستانم در آتلانتا خواهم بود. کاری که آن‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند کاملا بی‌نظیر و شگفت‌انگیز است.

پس از شما ممنونم به خاطر همه چیز؛ برای خوبی‌ها و بدی‌ها. پس تا زمانی که دوباره با هم روبه‌رو شویم خداحافظ.

اندرو لینکلن

اپیزود آخر لینکلن یعنی What Comes After در سریال مردگان متحرک در تاریخ چهارم نوامبر ۲۰۱۸ (۱۳ آبان) به روی آنتن خواهد رفت. لازم به ذکر است که لینکلن در گذشته به این موضوع اشاره کرده بود که به دلیل علاقه شدیش به این سریال، سازندگان و تیم بازیگری مجموعه، برنامه دارد که به عنوان کارگردان به مجموعه مردگان متحرک بازگردد. او در مصاحبه اش با EW می‌گوید:

یک عنصر بسیار زیبا در دی‌ان‌ای سریال وجود دارد و آن هم درباره تغییر است. این سریال به کار خود ادامه خواهد داد و مسیرش را برای رسیدن به هدف بزرگش دنبال خواهد کرد. 

من قصد دارم که به عنوان کارگردان به این مجموعه برگردم و باید بگویم که برنامه دارم سال دیگر قسمتی از این سریال را کارگردانی کنم. من تحمل دوری از این سریال را ندارم؛ این نشان می‌دهد که من چقدر خودم را وقف این سریال کرده‌ام.

او همچنین در ادامه می‌افزاید:

من قصد ندارم از این سریال دور بمانم؛ چرا که فکر می‌کنم سریال از افرادی که افسار را در اختیار می‌گیرند و راه تازه‌ای را می‌سازند سود می‌برد. این موضوعی است که فکر می‌کنم در حال حاضر دارد اتفاق می‌افتد. من از دیدن و تماشای اینکه دوستان من که بازیگران بی‌نظیری هم هستند، سعی دارند سریال را به مجموعه‌ای جدید تبدیل کنند لذت می‌برم.

فصل نهم سریال مردگان متحرک برای پخش از شبکه AMC در تاریخ ۹ اکتبر امسال (۱۵ مهر) برنامه‌ریزی شد و به روند کاهش تعداد بیننده خود ادامه داد . اندرو لینکلن، نورمن ریداس، لورن کوهن، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جیمز مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، تام پین، رایان هرست، سامانتا مورتون، کسدی مک کلنسی، برت باتلر، جان فین، ریس کویرو و زاک مک گاون از جمله بازیگران و هنرمندانی بودند که در فصل نهم این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با این موضوع چیست؟ آیا فکر می‌کنید کاهش حجم مخاطبان این سریال با توجه به آمار منتشر شده در آینده مردگان متحرک تاثیری خواهد گذاشت؟


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده