نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

مذاکره برد پیت و ریچل وایس برای حضور در فیلم Kingsman: The Great Game

طبق خبرهای منتشر شده، کمپانی فاکس قرن بیستم در حال مذاکره با برد پیت و ریچل وایس برای حضور در فیلم Kingsman: The Great Game است.

ماه خرداد امسال تایید شد که دو قسمت جدید براساس مجموعه فیلم Kingsman (کینگزمن) توسط متیو وان در دست ساخت است. فیلم Kingsman 3 (کینگزمن ۳) که در واقع دنباله فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی) و فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) به شمار می‌رود، یکی از این دو پروژه است و فیلم Kingsman: The Great Game (کینگزمن: بازی بزرگ) دومین پروژه وان است که در واقع این فیلم، اسپین آف مجموعه کینگزمن است که تمرکز آن روی دوره متفاوتی از سازمان کینگزمن در قرن بیستم میلادی خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور بازیگران بزرگی در فیلم Kingsman: The Great Game باشیم.

Rachel Weisz

طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت ThatHashtagShow منتشر کرده، حوادث فیلم Kingsman: The Great Game در اوایل قرن بیستم جریان دارد که در آن شاهد حضور برخی از شخصیت‌های واقعی بسیار مهم مانند گریگوری راسپوتین، سیاست‌مدار جنجالی روسی، خواهیم بود. اگرچه هنوز مذاکرات در جریان است و هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است، اما گفته می‌شود کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد تا برد پیت را برای بازی در این نقش استخدام کند. علاوه بر این، ریچل وایس، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم The Constant Gardener (باغبان وفادار)، دیگر بازیگری است که مذاکره با او در حال انجام است. او قرار است نقش شخصیت پولی را در فیلم Kingsman: The Great Game بازی کند.

طبق توصیف منتشر شده از شخصیت پولی، او ذاتا شخصیت بی رحم و سخت‌گیری است. پولی پرستار شخصیت اصلی فیلم که کنراد نام دارد، است. کنراد پسر کوچک یک دوک بریتانیایی است که قصد خدمت به کشورش را دارد. وب‌سایت THS تایید کرد که هری دکینسون، بازیگر فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت ۲) قرار است نقش شخصیت کنراد را در فیلم Kingsman: The Great Game بازی کند. رالف فاینز، بازیگر فیلم Schindler's List (فهرست شیندلر)، گزینه اصلی فاکس قرن بیستم برای بازی در نقش دوک آکسفورد، پدر کنراد است.

فیلم Kingsman 3 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Kingsman: The Great Game نیز احتمالا پس از آن اکران خواهد شد. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه هر دو فیلم بر عهده متیو وان است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده