// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

رویداد هالووین بازی For Honor آغاز شد

کمپانی یوبی سافت اعلام کرد که جدیدترین رویداد بازی For Honor با حال و هوای جشن هالووین با نام Return of the Underworld در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) از بازگشت رویداد هالووین بازی For Honor با نام Return of the Underworld خبر داد.

جدیدترین رویداد بازی For Honor یعنی Return of the Underworld هم‌اکنون در دسترس است و تا تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان ماه)‌ ادامه خواهد یافت. در حالی که اسکلت‌ها سرتاسر دنیای بازی را فرا گرفته‌اند در آن سو حالت‌ها، چالش‌ها و ماموریت‌های جدید با جوایز ارزشمند در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. حالت جدیدی که به بازی اضافه شده است Endless March نام دارد که در واقع حالت تغییر یافته 4v4 Dominion است. کاربران به جای سربازان در این حالت با اسکلت‌ها روبه‌رو خواهند شد که حملات آنها از آسیب بسیار بالایی برخوردار است.

ماموریت‌های Arcade که به طور هفتگی در اختیار بازیکنان قرار می‌گرفت شامل حالت جدید PvE می‌شود. این حالت که به لطف بسته الحاقی Marching Fire به بازی راه پیدا کرده است، فرقه‌های مختلف بازی را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا برای جایزه اصلی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

جدیدترین بسته الحاقی این بازی یعنی Marching Fire شامل فرقه Wu Lin می‌شود که در کنار ۴ قهرمان قابل بازی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. حالت‌های جدید و بهبود گرافیکی از دیگر ویژگی‌های این بسته الحاقی به شمار می‌رود که یوبیسافت به بازی اضافه کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی این رویداد اضافه شدن اسکین‌ها یا همان آیتم‌های ظاهری جدید است. ماسک‌های جدیدی برای فرقه Wu Lin در نظر گرفته شده است که در کنار آیتم‌های جدیدی همچون سلاح‌ها، تجهیزات و افکت جدید Moonlight Sonata برای لوت کردن در بازی گنجانده شده است. در دومین هفته از این رویداد بازیکنان می‌توانند از ایموت (Emote) جدیدی به نام Jack O’Latern نیز استفاده کنند.

رویداد هالووین بازی For Honor یعنی Return of the Otherworld به مدت دو روز است که از تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان ماه) آغاز شده است و در تاریخ ۱۷ آبان ماه تمام می‌شود. سازندگان ضمن برگزاری رویداد جدید تریلری نیز به اشتراک گذاشته‌اند که در پایین می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی For Honor  هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

اگر شما هم از افرادی هستید که به فیلم‌هایی چون Troy یا ارباب حلقه‌ها علاقه دارید و همیشه دوست داشتید تا در نقش یک قهرمان وارد چنین میدان‌های نبردی شده و نتیجه جنگ را تعیین کنید، بازی For Honor اینجا است تا آرزوی شما را برآورده کند. بازی به لطف داشتن سیستم مبارزه‌های بسیار واقع‌گرایانه و عالی و همچنین موارد مثبت دیگری چون گرافیک خوب، تجربه‌ای لذت‌بخش برای‌تان فراهم می‌کند که شاید مشکلات کوچکی داشته باشد، ولی پس از عادت کردن به بازی دیگر این موارد هم به چشم‌تان نخواهد آمد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده